  • Data: 2010-09-10 09:49:36
    Temat: Re: Segment B z automatem
    Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-09 16:08, Bruneros pisze:

    > ano w takim ze w DSG jest normalne sprzeglo cierne w starszych
    > wersjach "mokre" w tych nowszych "suche"
    > a nie hydrokintyczne na ktorym jest najwieksza strata momentu
    I to juz wskazuje, ze to nie jest automat w wydaniu klasycznym, tak jak
    nie jest i cvt, manual automated czy pseduo-automaciki ze sprzeglami
    elektromagnetycznymi i inne tego typu wynazlazki.
    Cytujac pierwsza wiadomosc w watku: "Szukam auta do miasta segmentu B z
    automatem ale prawdziwym". Watkotworca szuka klasycznego automatu, dsg
    nim nie jest.

    > obrotowego przy ruszaniu a co za tym idzie przepał paliwa
    > i stad automat tradycyjny pali więcej niz manual. no i by jakos takie
    > auto jechało silnik w miare mocny musi byc.
    > ze o lockupach ktore spinaj ana sztywno sprzeglo dopiero od jakiejs
    > tam predkosci nie wspomne.
    Nie wspominaj, bo slyszales, ze dzwonia, ale nie wiesz dokladnie gdzie.
    Obecnie nie predkosc sie liczy, tylko temperatura i styl jazdy, przy
    spokojnym przyspieszaniu wiele automatow zapina lockup juz na 2 biegu.

    > (TDI , TSI, 1,2 1,4 1,8 2,0 FSI 3,6) i uwierz, pomiedzy DSG a
    > klasycznym automatem jest przepaść na korzysc DSG...

    Nie wierze ci, jezdzilem DSG i nie chce wiecej. Mam klasyczne
    amerykanskie autko z duzym silnikiem i jest mi z tym dobrze ;)