eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySegment B z automatem › Re: Segment B z automatem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!news-out1.kabelfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!xindi.nntp.kabelfoon.
    nl!eweka.nl!lightspeed.eweka.nl!postnews.google.com!m16g2000vbs.googlegroups.co
    m!not-for-mail
    From: Bruneros <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Segment B z automatem
    Date: Thu, 9 Sep 2010 07:08:08 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 31
    Message-ID: <b...@m...googlegroups.com>
    References: <i67esp$jgi$1@news.onet.pl>
    <3...@1...googlegroups.com>
    <i68v6f$2nd$1@node1.news.atman.pl> <i6a1vc$217$1@news.onet.pl>
    <9...@f...googlegroups.com>
    <i6aitj$h15$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89.174.38.242
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1284041290 4419 127.0.0.1 (9 Sep 2010 14:08:10 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 9 Sep 2010 14:08:10 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: m16g2000vbs.googlegroups.com; posting-host=89.174.38.242;
    posting-account=5K85CQoAAACbWYFBkGyhaXGX6iEI4EV2
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.8)
    Gecko/20100722 Firefox/3.6.8 ( .NET CLR 3.5.30729),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2309594
    [ ukryj nagłówki ]

    > W ktorym momencie jest lepsze? Mnie nie jara, ze przelaczy bieg 0,2
    > szybciej. Innych zalet nie widze.

    ano w takim ze w DSG jest normalne sprzeglo cierne w starszych
    wersjach "mokre" w tych nowszych "suche"
    a nie hydrokintyczne na ktorym jest najwieksza strata momentu
    obrotowego przy ruszaniu a co za tym idzie przepał paliwa
    i stad automat tradycyjny pali więcej niz manual. no i by jakos takie
    auto jechało silnik w miare mocny musi byc.
    ze o lockupach ktore spinaj ana sztywno sprzeglo dopiero od jakiejs
    tam predkosci nie wspomne.

    przy DSG przeniesienie napędu jest jak w manualu, a reszta jak w
    automacie poza tym jedziesz na D jak w automacie lub S (odcina 6-7
    bieg, wyzej kreci)
    i mozesz sobie machac biegami wajcha +/- lub lopatkami przy
    kierownicy. o predkosci zmiany biegow wiesz, ale to nie ma az takiego
    znaczenia.
    ale jak popatrzysz na deklarowane przez producenta spalanie to auta z
    DSG pala mniej niz manual.... no i wsadzaja to do aut z malymi
    silniczkami (np 1.2 TSI)

    jezdze tylko autmatem, mialem juz rozne auta z roznymi skrzyniami (min
    CVT tez).
    i z DSG jezdzilem praktycznie w kazdej konfiguracji silnikowej i
    mocowej auta z obecnej ofert VAG
    (TDI , TSI, 1,2 1,4 1,8 2,0 FSI 3,6) i uwierz, pomiedzy DSG a
    klasycznym automatem jest przepaść na korzysc DSG...

    M

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: