eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySegment B z automatem › Re: Segment B z automatem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Robson <r...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Segment B z automatem
    Date: Fri, 10 Sep 2010 09:49:36 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 31
    Message-ID: <i6cnuh$l61$1@news.onet.pl>
    References: <i67esp$jgi$1@news.onet.pl>
    <3...@1...googlegroups.com>
    <i68v6f$2nd$1@node1.news.atman.pl> <i6a1vc$217$1@news.onet.pl>
    <9...@f...googlegroups.com>
    <i6aitj$h15$1@news.onet.pl>
    <b...@m...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 62.233.192.4
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1284104977 21697 62.233.192.4 (10 Sep 2010 07:49:37 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Sep 2010 07:49:37 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100825
    Thunderbird/3.1.3
    In-Reply-To: <b...@m...googlegroups.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2309710
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-09-09 16:08, Bruneros pisze:
    >> W ktorym momencie jest lepsze? Mnie nie jara, ze przelaczy bieg 0,2
    >> szybciej. Innych zalet nie widze.
    >
    > ano w takim ze w DSG jest normalne sprzeglo cierne w starszych
    > wersjach "mokre" w tych nowszych "suche"
    > a nie hydrokintyczne na ktorym jest najwieksza strata momentu
    I to juz wskazuje, ze to nie jest automat w wydaniu klasycznym, tak jak
    nie jest i cvt, manual automated czy pseduo-automaciki ze sprzeglami
    elektromagnetycznymi i inne tego typu wynazlazki.
    Cytujac pierwsza wiadomosc w watku: "Szukam auta do miasta segmentu B z
    automatem ale prawdziwym". Watkotworca szuka klasycznego automatu, dsg
    nim nie jest.

    > obrotowego przy ruszaniu a co za tym idzie przepał paliwa
    > i stad automat tradycyjny pali więcej niz manual. no i by jakos takie
    > auto jechało silnik w miare mocny musi byc.
    > ze o lockupach ktore spinaj ana sztywno sprzeglo dopiero od jakiejs
    > tam predkosci nie wspomne.
    Nie wspominaj, bo slyszales, ze dzwonia, ale nie wiesz dokladnie gdzie.
    Obecnie nie predkosc sie liczy, tylko temperatura i styl jazdy, przy
    spokojnym przyspieszaniu wiele automatow zapina lockup juz na 2 biegu.


    > (TDI , TSI, 1,2 1,4 1,8 2,0 FSI 3,6) i uwierz, pomiedzy DSG a
    > klasycznym automatem jest przepaść na korzysc DSG...

    Nie wierze ci, jezdzilem DSG i nie chce wiecej. Mam klasyczne
    amerykanskie autko z duzym silnikiem i jest mi z tym dobrze ;)

    R

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: