-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: Robson <r...@...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Segment B z automatem
Date: Fri, 10 Sep 2010 09:49:36 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 31
Message-ID: <i6cnuh$l61$1@news.onet.pl>
References: <i67esp$jgi$1@news.onet.pl>
<3...@1...googlegroups.com>
<i68v6f$2nd$1@node1.news.atman.pl> <i6a1vc$217$1@news.onet.pl>
<9...@f...googlegroups.com>
<i6aitj$h15$1@news.onet.pl>
<b...@m...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: 62.233.192.4
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1284104977 21697 62.233.192.4 (10 Sep 2010 07:49:37 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Sep 2010 07:49:37 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100825
Thunderbird/3.1.3
In-Reply-To: <b...@m...googlegroups.com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2309710
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-09-09 16:08, Bruneros pisze:
>> W ktorym momencie jest lepsze? Mnie nie jara, ze przelaczy bieg 0,2
>> szybciej. Innych zalet nie widze.
>
> ano w takim ze w DSG jest normalne sprzeglo cierne w starszych
> wersjach "mokre" w tych nowszych "suche"
> a nie hydrokintyczne na ktorym jest najwieksza strata momentu
I to juz wskazuje, ze to nie jest automat w wydaniu klasycznym, tak jak
nie jest i cvt, manual automated czy pseduo-automaciki ze sprzeglami
elektromagnetycznymi i inne tego typu wynazlazki.
Cytujac pierwsza wiadomosc w watku: "Szukam auta do miasta segmentu B z
automatem ale prawdziwym". Watkotworca szuka klasycznego automatu, dsg
nim nie jest.
> obrotowego przy ruszaniu a co za tym idzie przepał paliwa
> i stad automat tradycyjny pali więcej niz manual. no i by jakos takie
> auto jechało silnik w miare mocny musi byc.
> ze o lockupach ktore spinaj ana sztywno sprzeglo dopiero od jakiejs
> tam predkosci nie wspomne.
Nie wspominaj, bo slyszales, ze dzwonia, ale nie wiesz dokladnie gdzie.
Obecnie nie predkosc sie liczy, tylko temperatura i styl jazdy, przy
spokojnym przyspieszaniu wiele automatow zapina lockup juz na 2 biegu.
> (TDI , TSI, 1,2 1,4 1,8 2,0 FSI 3,6) i uwierz, pomiedzy DSG a
> klasycznym automatem jest przepaść na korzysc DSG...
Nie wierze ci, jezdzilem DSG i nie chce wiecej. Mam klasyczne
amerykanskie autko z duzym silnikiem i jest mi z tym dobrze ;)
R
Następne wpisy z tego wątku
- 10.09.10 12:09 Adam
- 10.09.10 12:20 Robson
- 10.09.10 14:43 Massai
- 10.09.10 19:22 Piotr Wasil
- 10.09.10 19:55 Michal
- 10.09.10 21:05 Jaroslaw Berezowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław