  • 1. Data: 2009-11-02 11:12:39
    Temat: Re: Semiconductors Bank Wrocław
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-11-02 11:26:55 +0100, Mario <m...@p...onet.pl> said:

    > obok
    >
    > Wydaje mi się, że zrezygnowali z działalności we Wrocku.

    Tak też jest. Ponoć już z rok temu... Szkoda, bo był to jeden z
    niewielu sklepów gdzie można było w detalu dostać elementy SMD.

    > Jeśli się mylę to sam chętnie bym się dowiedział gdzie są.

    Warszawa i Łódź...

    http://www.semiconductors.pl/ofirmie.htm

    --
    DJ

  • 2. Data: 2009-11-02 11:14:02
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-11-02 12:12:39 +0100, DJ <j...@p...onet.pl> said:

    > Tak też jest. Ponoć już z rok temu... Szkoda, bo był to jeden z
    > niewielu sklepów gdzie można było w detalu dostać elementy SMD.

    Lokalnych, miałem na myśli... gdzie można sobie podreptać pieszo ;)

    --
    DJ

  • 3. Data: 2009-11-02 18:02:02
    Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl>

    Użytkownik "DJ" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Lokalnych, miałem na myśli... gdzie można sobie podreptać pieszo ;)

    troszke biernych SMD wprowadził do swojej oferty "z półki" Robotronik...

    --
    serdeczności! zbisa

  • 4. Data: 2009-11-02 19:44:02
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-11-02 19:02:02 +0100, "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl> said:

    > Użytkownik "DJ" <j...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:hcmetq$ljh$2@news.dialog.net.pl...
    >
    > troszke biernych SMD wprowadził do swojej oferty "z półki" Robotronik...

    Wszystkie 6 wartości kondensatorów, i 7 wartości rezystorów?
    Przynajmniej tak pokazuje ich strona, zaktualizowana wciąż na 17
    czerwca 2009...

    --
    DJ