eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSerwis Brother › Re: Serwis Brother
  • Data: 2015-07-22 20:28:23
    Temat: Re: Serwis Brother
    Od: ajt <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2015-07-22 o 19:18, earthwalker pisze:
    > Witam,
    >
    > Muszę wysłać urządzenie wielofunkcyjne Brother do serwisu, gdyż nie
    > wykrywa mi czarnego kartridża.
    > W związku z powyższym mam takie pytania:
    > 1. Czy nieoryginalne kartridże (ActiveJet) mogą być powodem odmówienia
    > naprawy gwarancyjnej?

    Pewnie tak. Zwłaszcza że nieoryginalny kartridż może być przyczyną
    niewykrywania :) Sam tak miałem w swojej drukarce (DCP-J125). Włożyłem
    czarny zamiennik, jakiś noname, a drukarka na to, że nie może wykryć. No
    to wyjmowałem i wkładałem kilka razy, wszystko na nic. W końcu włożyłem
    inną sztukę, bo kupiłem kilka naraz od tego samego sprzedawcy. Mocno
    dopchnąłem i załapało. Egzemplarz na oko identyczny. Nie chciało mi się
    zaglądać do drukarki i analizować, jak ona te kartridże wykrywa, gdzie
    jest czujnik itd. Z tego felernego po prostu zdjąłem "obudowę", środek z
    tuszem wsadziłem do jakiegoś zużytego i przy następnej okazji poszło.

    --
    Pozdrawiam
    Andrzej
    www.radom.city

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: