eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSerwis Brother › Re: Serwis Brother
  • Data: 2015-07-24 21:37:57
    Temat: Re: Serwis Brother
    Od: Grzegorz Brzeczyszczykiewicz <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 22.07.2015 o 19:18, earthwalker pisze:
    > Witam,
    >
    > Muszę wysłać urządzenie wielofunkcyjne Brother do serwisu, gdyż nie
    > wykrywa mi czarnego kartridża.
    > W związku z powyższym mam takie pytania:
    > 1. Czy nieoryginalne kartridże (ActiveJet) mogą być powodem odmówienia
    > naprawy gwarancyjnej?
    > 2. Czy lepiej wysłać do serwisu Blasc czy Comp?
    > 3. Czy wysyłać drukarkę do głównej siedziby czy najbliższego oddziału?
    >
    > Pozdrawiam!
    >

    Jeżeli naprawa gwarancyjna- sprawdzić jak działa na oryginalnych
    tuszach. Jeżeli nie ma problemu - przestać używać badziewnych tuszy.
    Jeśli pogwarancyjna - wyrzucić i kupić urządzenie innej firmy.
    Brother to jeden z najgorszych wyborów na rynku. Stosunek jakości do
    ceny niezły, ale liczyć na niezawodność brothera to zaklinanie
    rzeczywistości.

    G.B.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: