eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaSerwis Nikona - Naciąganie na naprawę ? › Re: Serwis Nikona - Naciąganie na naprawę ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "news.gazeta.pl" <poiuy@_usun_poczta.wprost.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Serwis Nikona - Naciąganie na naprawę ?
    Date: Mon, 7 Jun 2010 12:18:57 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 39
    Message-ID: <huih2n$4cd$1@inews.gazeta.pl>
    References: <huif8g$qu2$1@inews.gazeta.pl>
    <4c0cc497$0$19173$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 157.158.13.228
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1275905943 4493 157.158.13.228 (7 Jun 2010 10:19:03 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 7 Jun 2010 10:19:03 +0000 (UTC)
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-User: poiuy2004
    X-Antivirus: avast! (VPS 100606-1, 2010-06-06), Outbound message
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:857918
    [ ukryj nagłówki ]

    > Czy mógłbyś do licha skonfigurować czytnik poprawnie i nie wysyłać śmieci?

    No to jeszcze raz w MIME:

    Witam,

    No i niestety stało się. Ja canoniarz z 20 letnim stażem kupiłem szwagrowi w
    prezencie Nikona S710 (no cóż, takiego młody chciał).

    Po paru miesiącach niezbyt intensywnego używania coś się w nim zepsuło (przy
    każdym uruchomieniu pytał o czas i nie wydawał żadnych dźwięków).
    Aparat został wysłany do serwisu i został "naprawiony".

    Bardzo szybko po "naprawie" pojawiła się dokładnie taka sama usterka. Do
    tego na zdjęciach pojawiła się rozmyta plama.
    Aparat został drugi raz wysłany do serwisu.

    Zadzwonili z serwisu:
    Plama na zdjęciach, to jakiś pył w aparacie. Należy aparat rozebrać i
    wyczyścić. Ale to wg. serwisu nie jest objęte gwarancją i będzie kosztować
    300zł.
    Jeśli się na te 300zł nie zgodzimy, to grożą utratą gwarancji.

    Chłopak z aparatem obchodził się bardzo dobrze, nie ma śladów uszkodzeń,
    zadrapań, kiedy nie robił zdjęć aparat był w pokrowcu.

    Nie wiem na jakiej podstawie serwis może twierdzić, że to wina użytkownika.
    Czy jest jakiś sposób, by zmusić ich by wzięli odpowiedzialność za jakość
    swoich produktów i do naprawy gwarancyjnej? Obawiam się, że koszt naprawy
    jest specjalnie dobrany tak, by nie opłacało się brać rzeczoznawcy na własny
    koszt.
    Mam też obawę, że skoro już raz nie udało im się naprawić aparatu, to teraz
    chcą nas pozbawić gwarancji i w ten sposób "załatwić sprawę usterki".

    Może ktoś wie jak sobie poradzić z takim serwisem?

    pozdrawiam
    Andrzej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: