  • Data: 2017-02-26 11:00:40
    Temat: Re: Seryjny rejestrator jazdy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 24 Feb 22:33:35 p...@g...com napisał(a):
    > Policja ma to w dupie ... 5 lat temu zatrzymali mnie do kontroli
    > gdzieś w okolicach Rostocku policjant pyta się co to jest na szybie
    > ? Mówię mu że kamera i że w Polsce kultura jazdy jeszcze nie teges
    > i nagranie może się przydać, aha a teraz też nagrywa tak aha i stoi
    > dalej przed maską :-)

    Rostock nie lezy w Austrii, a prawidlowo dzialajacy policjant nie ma
    sie czego obawiac.
    Co innego nieprawidlowo dzialajacym.

    > Politycy mają cykora że obywatele przejmą rolę policji: masz
    > nagranie jak sąsiad tnie na czerwonym wysyłasz policji i bach
    > mandat i prawko znika na miesiąc albo idziesz do niego i mówisz
    > dogadamy się ... Taka masowa inwigilacja to prosta droga do
    > samosądu, korupcji i innego zła :-) i taka Szwajcaria czy

    IMO to przesadzasz z tym dogadaniem sie - predzej sie trafi jakis
    ormowiec/szeryf amator i jak na takiego trafisz, to sam bedziesz
    wnioskowal, aby tego zabronic :-)

    > Luksemburg ostoje demokracji chce mieć na to monopol ... Na
    > szczęście nowoczesna technologia nie ułatwia im zadania ;-) w

    Ale w Szwajcarii chyba kamerki nie sa zabronione.
    Za to jak widac w Austrii ... no powiedzmy, ze nagrywanie wykroczen
    innych jest zabronione.

    J.