  • 1. Data: 2012-09-26 08:34:35
    Temat: Re: Sezon na przeciwmgielne...
    Od: <6...@7...083435.invalid> (Tom N)

    Myjk w
    <news:q8es1vihyy9f.dlg@myjk.org>:

    > ...w mieście uważam z dniem dzisiejszym za otwarty.

    przednie czy tylne?

    --
    'Tom N'

  • 2. Data: 2012-09-26 08:44:52
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-09-26 08:34, (Tom N) pisze:
    > Myjk w

    > przednie czy tylne?

    W mieście chyba żadnych nie wolno używać?

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 3. Data: 2012-09-26 08:51:05
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2012-09-26 08:44, WW pisze:

    > W mieście chyba żadnych nie wolno używać?

    Była nowelizacja? Nie zauważyłem...

  • 4. Data: 2012-09-26 09:05:14
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 26 Sep 2012 08:34:35 +0200, Tom N

    > przednie czy tylne?

    Przednie mnie nie tak bardzo nie rażą i tak wsteczne lusterko mam cały czas
    zaciemnone. :P

    Inna sprawa, w mojej M6 nie włącze świateł z tyłu jak nie włączę z przodu.
    Manetka mgłowych jest na pierścieniu, najpierw przełącza się przednie, a
    potem dopycha tylne po czym pierścień wraca do położenia w którym włącza
    się przednie.

    --
    Pozdor Myjk

  • 5. Data: 2012-09-26 10:37:41
    Od: R2r <b...@a...pl>

    > W mieście chyba żadnych nie wolno używać?
    >
    > Pozdrawiam
    > WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
    > Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

    Przytoczysz nam odpowiednie zapisy w przepisach dotyczących ruchu
    drogowego potwierdzające Twoją tezę?

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 6. Data: 2012-09-26 11:10:14
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-09-26 10:37, R2r pisze:

    > Przytoczysz nam odpowiednie zapisy w przepisach dotyczących ruchu
    > drogowego potwierdzające Twoją tezę?

    Od kiedy "teza" jest ze znakiem zapytania?

  • 7. Data: 2012-09-26 13:18:36
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-09-26 11:10, WW pisze:

    > Od kiedy "teza" jest ze znakiem zapytania?

    Pytanie retoryczne (a za takie je uznałem, gdyż nie podejrzewałem Cię o
    lenistwo lub niezdolność do znalezienia odpowiedzi na nie) jest niczym
    innym jak tezą.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 8. Data: 2012-09-27 04:29:29
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Myjk wrote:
    > Wed, 26 Sep 2012 08:34:35 +0200, Tom N

    > Przednie mnie nie tak bardzo nie rażą i tak wsteczne lusterko mam
    > cały czas zaciemnone. :P

    hmn...

    zastanawiam sie jak kogoś moga razić przednie światła przeciwmgielne...
    przecież one nie świecią do góry tylko do dołu

  • 9. Data: 2012-09-27 10:04:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    często tylko w teorii

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2012-09-27 12:14:03
    Od: ojciecc <d...@o...pl>

    W dniu 2012-09-27 04:29, Marek Dyjor pisze:

    > hmn...
    >
    > zastanawiam sie jak kogoś moga razić przednie światła przeciwmgielne...
    > przecież one nie świecią do góry tylko do dołu

    żal dupę ściska