  • 11. Data: 2012-09-27 15:36:56
    Temat: Re: Sezon na przeciwmgielne...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    Thursday, September 27, 2012, 10:04:27 AM, you wrote:

    > często tylko w teorii

    Jak kazde inne swiatła.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 12. Data: 2012-09-27 20:38:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ojciecc wrote:

    > żal dupę ściska

    to sobie wyreguluj te światła i zrób w końcu kupę...

  • 13. Data: 2012-09-28 09:39:09
    Od: "j@szek" <...@s...pl>

    > hmn...
    > zastanawiam sie jak kogoś moga razić przednie światła przeciwmgielne...
    > przecież one nie świecią do góry tylko do dołu

    Też się kiedyś nad tym zastanawiałem, czemu TIR'owcy tak bluzgają na CB na
    przednie przeciwmgielne w osobówkach, bo mi to w zasadzie nie przeszkadza, w
    odróżnieniu od tylnych.
    Okazuje się, że z punktu widzenia kierowcy ciężarówki jest to mocno
    upierdliwe, bo światła świecąć w dół odbijają się od przeważnie zroszonej
    drogi, i mocno oślepiają właśnie TIR'owców.

    Ja mam prostą zasadę, jak mam kogoś za sobą lub przed sobą, to gaszę światła
    przeciwmgielne. No ale w mieście wystarczy minimalna mgiełka, i już mamy
    choinki.

    J.

  • 14. Data: 2012-09-28 10:25:31
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-09-28 09:39, j@szek pisze:
    > Okazuje się, że z punktu widzenia kierowcy ciężarówki jest to mocno
    > upierdliwe, bo światła świecąć w dół odbijają się od przeważnie
    > zroszonej drogi, i mocno oślepiają właśnie TIR'owców.

    Tylko dziwne, że z punktu widzenia nie każdego kierowcy ciężarówki jest
    tak jak napisałeś.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 15. Data: 2012-09-28 10:41:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J,

    Friday, September 28, 2012, 9:39:09 AM, you wrote:

    [...]

> [...]
    > upierdliwe, bo światła świecąć w dół odbijają się od przeważnie zroszonej
    > drogi, i mocno oślepiają właśnie TIR'owców.

    Bzdura. Jeżdżę od kilku lat z CB i jeszcze nie spotkałem jakichkolwiek
    bluzgów na przeciwmgielne w osobówkach rzekomo oślepiające TIRmanów.
    Bluzgi są na źle ustawione swiatla i to ze strony wszystkich.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 16. Data: 2012-09-28 19:40:35
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-09-28 10:25:31 +0200, R2r <b...@a...pl> said:

    > Tylko dziwne, że z punktu widzenia nie każdego kierowcy ciężarówki jest
    > tak jak napisałeś.

    Bo nie każdy szanuje swoje oczy
    Ot, co.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 17. Data: 2012-09-28 23:04:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 27 Sep 2012 04:29:29 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > zastanawiam sie jak kogoś moga razić przednie światła przeciwmgielne...
    > przecież one nie świecią do góry tylko do dołu

    Powinny świecić do dołu. Powinny.

    --
    ___________ (R)

  • 18. Data: 2012-09-30 20:35:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Powinny świecić do dołu. Powinny.

    tak BTW

    dlaczego teraz już nigdy przy przeglądzie technicznym nie sprawdza sie
    ustawienia świateł?

  • 19. Data: 2012-09-30 20:49:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    Sunday, September 30, 2012, 8:35:27 PM, you wrote:

    > tak BTW
    > dlaczego teraz już nigdy przy przeglądzie technicznym nie sprawdza sie
    > ustawienia świateł?

    Na każdym przeglądzie mam sprawdzanie światła.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 20. Data: 2012-09-30 20:51:56
    Od: R2r <b...@a...pl>

    > Na każdym przeglądzie mam sprawdzanie światła.

    Przynajmniej z grubsza. ;-)
    A... przeciwmgielne też? :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.