  • 11. Data: 2012-05-30 17:43:30
    Temat: Re: Shell Savefuel
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    W dniu 2012-05-29 21:57, Budzik pisze:
> [...]
    > sporo większy przebieg na ostatnim baku.
    >
    > Dla porównania:
    > Poprzednie tankowanie BP srednio - 6,6l/100km, przejezdzany dystans na baku
    > - około 700km
    > Ostatni bak przed shellem - tankowanie na orlenie - 90% trasa - 5,8l/100km
    > Shell - 30% na trasie, 70% miasto - przejechane 750km i jeszcxze rezerwa
    > się nie włączyła - so przewidywane spalanie: 5,5l/100km.
    >
    > Samochód to 19 letni citroen z silnikiem 1,4, oczywiście beznyna.
    > Styl jazdy - ecodriving czyli możliwie najszybciej przy jak najmniejszym

    potwierdzam, to dziala.

    w c63 amg spalanie spadlo z 5,2 do 3,7 w miescie.

  • 12. Data: 2012-05-30 18:20:54
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 29-05-2012 o 21:57:18 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    napisał(a):

    > Jakie są wasze obserwacje ze stosowania powyższego paliwa?

    (...)

    Zrobiłem na tym paliwie (ON) już 6 kkm. Pierwsze dwa, trzy tankowania -
    WOW! ale super - średnia jednak jest bezlitosna - taka sama jak z 42 kkm
    na paliwie z BP/Orlen/Auchan :-)

    TG

  • 13. Data: 2012-05-30 19:52:17
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > to zamontuję 2. ...... :)

    nie bądź zachłanny, jak masz dwa to jeden komuś oddaj ;)

  • 14. Data: 2012-05-30 19:59:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail g...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Zrobiłem na tym paliwie (ON) już 6 kkm. Pierwsze dwa, trzy tankowania
    > - WOW! ale super - średnia jednak jest bezlitosna - taka sama jak z
    > 42 kkm na paliwie z BP/Orlen/Auchan :-)

    no to ciekawe, skąd ta anomalia, zwłaszcza,ze był to swego rodzaju slepy
    test.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

  • 15. Data: 2012-05-30 22:51:55
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2012-05-30 19:59, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail g...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > no to ciekawe, skąd ta anomalia, zwłaszcza,ze był to swego rodzaju slepy
    > test.

    Pewnie na poczatku jest efekt placebo i sila sugesti. Zatankowalem
    oszczedne paliwo, to jade oszczedniej i wolniej zeby jeszcze wiecej
    oszczedzic ;) A pozniej, to i tak sie zawsze wraca do starych przyzwyczajen

  • 16. Data: 2012-05-30 23:59:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@v...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > oszczedne paliwo, to jade oszczedniej i wolniej zeby jeszcze wiecej
    > oszczedzic ;) A pozniej, to i tak sie zawsze wraca do starych

    ale przypominam, ze o tym, na jakim paliwie jeżdze przypomniałem sobie
    kiedy przyszła konieczność kolejnego tankowania. Wiec efekt placebo odpada.
    Ciag przyczynowo skutkowy był odwrotny - widząc odpowiednio większe
    przebieg wpadłem na to, ze przeciez tankowałem inne paliwo.

    A poza tym generalnie jezdze oszczędnie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

  • 17. Data: 2012-05-31 01:45:02
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-05-30 17:43, marcin pisze:

    > potwierdzam, to dziala.
    >
    > w c63 amg spalanie spadlo z 5,2 do 3,7 w miescie.

    na 10km ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 18. Data: 2012-06-01 23:58:56
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2012-05-30 23:59, Budzik pisze:
> [...]

    > Ciag przyczynowo skutkowy był odwrotny - widząc odpowiednio większe
    > przebieg wpadłem na to, ze przeciez tankowałem inne paliwo.

    Byc moze. Nastepnym razem zatankuje tego fuelsejwa i zobacze co z tego
    bedzie. W moim aucie dosc dokladnie wiem ile na 50 zatankowanych litrach
    przejade. Narazie dosc sceptycznie do tego podchodze (no bo co by mogli
    zrobic z tym paliwem?)

  • 19. Data: 2012-06-02 00:59:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > bedzie. W moim aucie dosc dokladnie wiem ile na 50 zatankowanych
    > litrach przejade. Narazie dosc sceptycznie do tego podchodze (no bo co

    po tankowaniu wyszło mi 6l wiec biorąc pod uwage, ze 1/3 była w trasie -
    wynik nie jest jakiś super dobry.
    Wygląda na to, że z jakiegoś powodu później niz zwykle włączyła się
    rezerwa.

    Tak czy siak - zatankowałem jeszcze raz na shellu - zobacze przy kolejnym
    tankowaniu czy wyszła moja srednia z miasta czyli 6.6

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

  • 20. Data: 2012-06-02 09:38:02
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 01-06-2012 o 23:58:56 lukz <l...@v...pl> napisał(a):

    > Narazie dosc sceptycznie do tego podchodze (no bo co by mogli zrobic z
    > tym paliwem?)

    No jak to co? - ulepszyli. Wlali na 1m3 paliwa 10ml jakiegoś tajnego
    dodatku, dokładnie wymieszali i tak uzyskany "koncentrat" dodają w ilości
    1 litra do cysterny z Orlenu/Lotosu.

    PS. Na ulotkach na stacji jest info, że spalanie na tym paliwie jest "aż"
    o 1 litr mniejsze na cały zbiornik. Czyli jeśli na zbirniku 60 l ON robię
    800 km - to teraz przejeżdżając 800 km spalę zaledwie 59l :-)

    TG