  • Data: 2009-10-06 20:57:58
    Temat: Re: Skad sie bierze os obrotu ?
    Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylu inzynierow .. na pewno damy rade :-)
    >
    > J.

    Ciekawe jak. Ziemianka ze zbrojonego betonu 6 metrów pod ziemią. Wejścia strzegą
    stalowe drzwi na super zawiasach. Sworznie zawiasów grubości kija od szczotki.
    Na pewno azotowane. Na bank drzwi ważą z pół tony, bo po co by trzy takie
    zawiasy zakładał. Pisał że grube kątowniki kupował. Znaczy się zapory przeciw
    samochodowe zrobił. Działkę obsiał Barszczem Sosnowskiego. Wszędzie wilcze doły.
    Teraz huśtawkę robi. Myśli ze na frajerów trafił. Grubego bala powiesi i
    podciągnie do góry. Żeby jak się na patyk nastąpi ściął wszystko co lżejsze niż
    ciężarówka na poziomie metra. Podobno byli tacy co próbowali. Zaginęli jak
    Franka buty na wykopkach. Ktoś mi w tajemnicy powiedział że nakarmił nimi
    mięsożerne rośliny. Bezpieczniejsze od Plutonowej działki jest pole minowe w
    Afganistanie. Sposobem go trzeba, inaczej nie spróbujemy jego płynnych wybryków.