    From: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Sklep internetowy robi klijentów w balona!
    Date: Sun, 14 Apr 2002 17:27:17 +0000 (UTC)

    "ele" <m...@w...pl> wrote in news:a94rl7$ab4$1@news.tpi.pl:

    > Pytanie: Czy sklep może się wycofać z tak przyjętego i potwierdzonego
    > zamówienia?
    > Czy może nie zrealizować zamówienia lub zmienić cenę produktu, powołując
    > się na błędy w systemie informatycznym sklepu?

    IIRC zgodnie z polskim prawem wystawienie towaru do sprzedaży (oferta
    handlowa) po cenie Y zobowiązuje sprzedawcę do jego sprzedaży po tej cenie.
    Nie wiem, czy samo wystawienie by się tu kwalifikowało (transakcja nie jest
    bezpośrednia), zwłaszcza, że nie potwierdzili Ci przyjęcia zamówienia
    (dopiero Ty potwierdziłeś, że naprawdę chcesz u nich kupić). Zobacz w KC, tam
    powinno być...

    --
    /**** Materia jest plastyczna w obliczu Umysłu. ****\