  • Data: 2020-04-08 20:36:32
    Temat: Re: Skleroza - projekty z zeszłego wieku.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    Pan J.F. napisał:

    >https://datasheetspdf.com/pdf-file/1038890/Philips/
    ECH83/1

    Jakos kojarzy mi sie z popularnym typem ... z telewizorow.
    Ale pewnie sie pomylilo z czyms innym ...
    EF83, ECC83, ECH84 - latwo pomylic, jak sie lampy zawsze omijalo :-)

    >Praca z czymś zbliżonym do prostokąta daje sporą moc.

    Ale lampy tez sporo biora ..

    >Tak sobie też myślę, czemu samochody (amerykańskie raczej) nie
    >miały drugiej małej wysokonapięciowej prądnicy napięcia anodowego.
    >Łatwo napędzic jednym paskiem.

    Ba - moglo byc w jednej obudowie.

    A moze i byly takie ?

    >Te pierwsze to i ze średnimi mogły mieć lekki problem.

    ale one i na wzmacniacz glosnikowy sie nie nadawaly.

    >Importowane.

    Ale mozliwe do wyprodukowania w kraju.
    Tyle - ze juz tranzystory robilismy.

    >Następny model był całkiem tranzystorowy. Pod koniec Gomułki
    >to już półprzewodniki jakoś wychodziły.

    Tylko Miki to "na poczatku lat 60-tych", a Admiral to tak nie bardzo
    wiadomo kiedy.
    Koniec Gomulki ... 10 lat tego Miki produkowali ?

    P.S. Faktycznie - TG5 to 800kHz, srednich nie obejmie, a i dlugie z
    trudem.
    Trzeba bylo poczekac na TG37 ... niby rok 1964
    http://www.mif.pg.gda.pl/homepages/jasiu/oldtr/param
    etry.html

    J.