  • Data: 2020-02-19 15:39:01
    Temat: Re: Skrzynia dwusprzęgłowa i postój na światłach
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19-02-2020 o 15:25, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Przemek Jedrzejczak"  napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    Ręczny ręczny nie oznacza, bida edition.
    Zależy od marki.

    U mnie ewidentnie brakuje funkcji hold, choćby rozumianej jako info dla
    skrzyni, że ma wysprzęglić.
    Zwłaszcza że start and stop też działa wyłącznie gdy trzymasz hamulcem
    na D, w trybach N i P już nie działa w ogóle.

    > Ale moment - mowicie, ze skrzynia DSG na postoju bez gazu bedzie chciala
    > pełzać ?
    > To chyba nie powinno tak byc ... i co ma kierowca zrobic na swiatlach -
    > wrzucic N czy wcisnac hamulec ?

    Jakbyś nie zauważył - to tego właśnie pytania dotyczy ten wątek. ;-)

    > Musze sie kiedys przejechac ... bo mnie bardzo interesuja male
    > predkosci, gdzie normalnie musze "na polsprzegle".
    > DSG jakos wykrywa, ze ja chce bardzo powolutku do przodu lub do tylu i
    > sama sprzeglo polowicznie dawkuje ?

    No tak - symuluje pełzanie znane z normalnego automatu.
    Przynajmniej w DCT, nie wiem jak w DSG. ;-)

    > A w druga strone - jade normalnie, puszczam gaz ... i co bedzie dalej ?
    > Zwolni do predkosci adekwatnej do 1 biegu i jalowych obrotow, czy w
    > pewnym momencie rozsprzegli calkowicie ?

    Będzie pełzał.
    Raczej wolniej niż na pierwszym biegu bez sprzęgła - więc będzie sobie
    nim pomagał.