    From: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ślady na blasze po muchach - jak zaradzić?
    Date: Mon, 19 Jul 2010 22:07:12 +0200

    Użytkownik "czak norris" <c...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:i229s7$eic$1@newsread1.aster.pl...

    > Tak przy okazji, jakie masz wrażenia z użytkowania F10? Rozumiem, że 530D?
    > Ja niestety jeździłem tylko chwilę stosunkowo ubogą wersją, ale środek
    > wywarł na mnie bardzo pozytywne wrażenie w porównaniu do E60. Po cichu
    > przyznam, że jechało mi się nawet przyjemniej niż w E66.
    > Masz HUDa i Night Vision?

    Skromne 523i. Miałem dość diesli. Poprzednie 530d było podemonstracyjne a
    teraz musiałem wziąć nowe ale budżet podobny więc ból ;)
    http://picasaweb.google.pl/przemv/F10
    Wnętrze jest o klasę lepsze. Auto jest dużo bardziej dostojne i
    E-klasopodobne. Z zawiechą na Sport + wciąż jest wygodne - pewnie pomagają
    standardowe 17 calowe felgi i opony z profilem jak w SUVie ;). Bardziej
    dojrzałe i mniej sportowe niż E60 ale w E60 miałem active steering i dynamic
    drive a tu tylko regulowane zawieszenie, które zmienia też siłę wspomagania
    i punkty zmiany i prędkość zmiany przełożeń skrzyni. Na trasie przy dużcyh
    prędkościach nie jest cichsze od E60. Ogólnie to żałuję, że nie wziąłem
    przynajmniej 528i. Nie zauważyłem, że różnica w cenie jest w sumie nieduża
    jak na 50 KM ekstra aczkolwiek ciągle nie wiem skąd się biorą bo na papierze
    silniki są identyczne.