  • Data: 2019-09-17 10:53:22
    Temat: Re: Sławek Solak (HF5BS) nie żyje
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 17 Sep 2019 10:41:41 +0200, sirapacz wrote:

    > no właśnie nie - jestem dostatecznie świadomy:))))))
    >
    > Nie pozwoliłem, poza tym 90% tych osób nie miałem w swojej skrzynce
    > adresowej

    FB śledzi co robisz na portalu, gdzie (i w kogo) klikasz, i na tej
    podstawie buduje sobie po cichu sieci zależności.

    Zauważyłem to samo co ty - też miałem do niedawna lipne konto FB dla
    potrzeb około-zawodowych, niczego nie udostępniałem, nie miałem żadnych
    znajomych ani żadnych materiałów - a mimo tego FB było w stanie odgadywać
    zaskakująco trafnie kogo znam. Dziś już nie mam tego konta - skończyło
    się jak FB zażądało ode mnie bym daj wyraźne zdjęcie mojej twarzy i
    zablokowało mi dostęp dopóki się nie dostosuję.

    Mateusz