  • Data: 2018-02-16 10:50:07
    Temat: Re: Słuchawki bluetooth
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JaNus" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2018-02-15 o 13:31, J.F. pisze:

    >Ale przecież nie ma przymusu ciągłego używania tej opcji. Chcesz
    >używasz, nie chcesz - nie używasz. Ale warto by by była dostępna.
    >No,
    >chyba że wpadnie ktoś (może Ty?) na jakiś pomysł "zamienny"!

    Pilot, przyciski i wyswietlacz, pamieci ...

    >powtarzam: przymusu korzystania nie ma. Jeśli ktoś będzie używał co
    >pięć
    >minut, to po prostu znaczyć będzie, że funkcja jest... użyteczna!

    Jak bedzie uzywal co 5 minut, to pewnie bedzie mial komp stale
    wlaczony i program odpalony, to mu nie bedzie przeszkadzac.

    >De gustibus... Zachwalam tym, co na to nie wpadli, a podzielać będę
    >moje
    >w tym względzie przekonanie, że tak jest znacznie wygodniej.

    Ma jedna wade - wylacza telefon na chwile.
    Jak ktos ma odpalone jakies programy, to musi na nowo uruchamiac.
    No i druga - jakas ladowarke do tej baterii trzeba.

    Za to zasila telefon znacznie lepiej niz powerbank.

    J.