  • Data: 2018-11-27 11:14:26
    Temat: Re: Smartfon jako modem - potrzebna pomoc
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-27 o 10:57, Robot pisze:

    > Użytkownik "jb" <s...@g...com> napisał w wiadomości

    pl/internet-16/definiowanie-po%c5%82%c4%85cze%c5%84-
    internetowych/

    pl/internet-16/%c5%82%c4%85czenie-komputera-z-intern
    etem/

    > Powtarzałem to już kilkanaście razy. Na laptopie pod XP nie widać nazwy
    > rozgłaszanej.

    Jak nie pokażesz screenów, to nikt ci nie pomoże. SOA1. Coś robisz źle.
    Ale co, tego się nie dowiemy, bo dajesz tylko wybiórcze informacje, bo
    sam nie dość dobrze umiesz obsługiwać telefon. Albo pokażesz dokładnie
    co robisz, krok po kroku, albo poproś jakiegoś 8-klasistę o pomoc na żywo.

    --
    Liwiusz