  • Data: 2018-12-03 19:23:57
    Temat: Re: Smartfon jako modem - potrzebna pomoc
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-29 o 19:13, Robot pisze:

    > Użytkownik "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dzięki, ale niestety, nie pomogło.
    > Na koniec instalacji pobranego programu pokazał się
    > komunikat: "Błąd wewnętrzny 2229 ...."

    Czyli nadal nie masz menadżera BT do obsługi. Powinieneś odinstalować
    wszystko z BT/restart i zainstalować na nowo. Nie szukałem na stronie
    producenta laptopa czy jest tam takowe software ale na Twoim miejscu bym
    poszukał.

    Kluczem jest własnie instalacja całego pakietu, czyli
    sterowniki+oprogramowanie BT potrzebne do zarządzania.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>