  • Data: 2016-03-15 17:57:30
    Temat: Re: Sonda2 - może być :)
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > konsumpcji treści, to się okazało, że trzeba na komputerze
    > instalowac jakieś paskudztwa, o których nawet autorzy
    > pisali, że to do niczego już się nie nadaje i nie zamierzają
    > więcej tego oferować. Szkoda mi było czasu na takie głupoty,

    Silverlight. Wygląda na to, że już z niego zrezygnowali, albo
    przynajmniej część treści jest dostępna w normalny sposób. Świadczy o
    tym fakt, że "Sondę" da się obejrzeć na tablecie z Androidem, a na
    komputerze wtyczka do ściągania wideo widzi tam zwykły plik mp4.
    Aha, za "Sondę" nie trzeba płacić.

    > takiego. Podobnie jest z słuchaniem Polskiego Radia on-line.

    Mnie trochę drażni to, że ostatnio coś namieszali z archiwalnymi
    audycjami. Kiedyś dało się bez problemu wydłubać URL do pliku i ściągnąć
    go na dysk, w celu odsłuchania np. na jakimś przenośnym odtwarzaczu.
    Teraz widzę tam jakiegoś dziwnego, webowego playera...

    > Więc z tym "z dostępnością nie będzie problemu", to ja bym
    > nie przesadał. Ale też nie zależy mi na tym ani trochę.

    Akurat w przypadku "Sondy" nie ma problemu.