  • Data: 2014-07-23 21:48:42
    Temat: Re: Sprzedać grata w całości czy na części?
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > Dlaczego bzdurą? Przepisy mają służyć sprawnemu, zorganizowanemu
    > społeczeństwu

    Skoro maja, to czemu nie sluza?

    a nie tolerować samowoli i bałaganu..

    Co roku Sejm uchwala ok. 20000 stron ustaw. Jesli za pomoca tylu
    przepisow, ktorych nawet uchwalajacy nie sa w stanie fizycznie
    przeczytac, chcesz opanowac samowole i balagan, to tak jakbys alkoholizm
    leczyl gorzalka, a AIDS paniami stojacymi przy drogach.

    > Dowolne dysponowanie własnością? Znaczy co, możesz śmieci wysypać
    > w dowolne miejsce bo to Twoja własność?

    Jesli swoja wlasnosc wywala na posesje bedaca jego wlasnoscia, to
    wylacznie jego sprawa, jesli oddzialywuje na prywatne wlasnosci innych,
    to juz nie tylko jego sprawa.
    Caly czas mowimy o sytuacji, ze gosc kupuje samochod, jezdzi nim, a
    kiedy chce nim dowolnie rozporzadzac, to Tusk mu mowi, ze wlasciciel nie
    moze sam sobie rozkrecic samochodu, bo to straszne jest, ale ta sama
    czynnosc w wykonaniu pracownikow zlomowiska jest juz OK. Krotko mowiac
    ustawodawca zagwarantowal monopol na biznes i uwazasz, ze to w porzadku.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa