  • Data: 2017-03-14 23:19:01
    Temat: Re: Sprzęt po gwarncji
    Od: "JoteR" <u...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Animka" napisała:

    > Unia zmieni przepisy

    Nie zmieni, przecież facet pobierający pensję ministra spraw zagranicznych
    zapowiedział, że będzie wszystko blokował. A jak znowu odniesie moralne
    zwycięstwo w stosunku 1:27, to jego mocodawca wraz z Orbanem zaczną kraść im
    konie. Tak zapowiedział. Z drabinki.

    > UE chce zobowiązać producentów, żeby wytwarzany przez nich sprzęt był
    > trwalszy i naprawialny

    A jakie to ma znaczenie dla tej grupy? Chiny nie należą do UE. Chyba, że coś
    przeoczyłem, zarobiony ostatnio byłem, mogłem nie doczytać.

    JoteR