  • Data: 2017-03-15 18:18:22
    Temat: Re: Sprzęt po gwarncji
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.03.2017 o 10:08, JS pisze:

    > Wystarczy nałożyć obowiązek 5-cio letniej gwarancji/rękojmii i sprzęt
    > przestanie się psuć. BTW obejrzyjcie film "Spisek żarówkowy" na YT.
    absolutnie to nic nie da. Nie kupisz łożysk, które mają nieograniczony
    czas pracy. albo inaczej. mogę Ci spokojnie zbudować żarówkę ledową
    która będzie świeciła 10 lat. tylko że dla uzyskania tej samej
    światłości którą masz w żarówce za 10 zł, użyję 10 razy tyle diód i
    wykorzystam 75% ich możliwości - sztucznie wydłużając trwałość. wiec
    będziesz miał 10 lat gwaracjii i _świecenia_ za 100zł, albo 10 lat
    gwarancji za 10zł z _deklarowaną_ trwałością na rok. Czyli w zasadzie to
    co mamy. Nową wiertarkę możesz kupić za 59zł albo za 599zł

    ToMasz