  • Data: 2019-08-23 13:05:50
    Temat: Re: Sprzętowy generator liczb losowych
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    adam13lat wrote:

    > Czy on aby jest "sprzętowy"?

    Jest absolutnie sprzętowy, w podlinkowanym PDFie masz szczegóły.
    Potem jest "wybielany" AESem (tj. tym kawałkiem sprzętu, który
    oblicza również AES). I stale sprzętowo nadzorowany, czy entropia
    jest dostateczna. Jak nadzorca ma wątpliwości, to bit w rejestrze
    flag mówi "nie mam danych, wróć za chwilę". Twoja dioda będzie tak potrafić?

    > Dla mnie sprzętowy to taki na "zewnętrznym urządzeniu".

    To masz jeszcze jeden w module TPM na płycie głównej. Dostatecznie
    zewnętrzne?

    Pozdrawam, Piotr