  • Data: 2014-07-27 22:20:54
    Temat: Re: Spuchla bateria
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:11ofyhk3m5eoj.833uycehs4c9.dlg@40tude.net...

    > Ale nie mam Nokii :-(
    > Chetnie kupie do semensa ME45, ale tam juz drogo :-)

    Miej pretensje do siebie że kupujesz niepopularne telefony :-)

    > a) im nizsza cena tym wieksza szansa,
    > b) "oryginalna Nokia" nie kosztuje 18zl, wiec szansa rosnie znacznie
    > c) ta cena jest w miare ok jak za "zwykla baterie"
    > d) ale Nokia miala baterie znakomite ! I tu roznica miedzy
    > "oryginalem" a zwykla moze byc znaczaca.

    Co to znaczy "oryginalna bateria nie kosztuje 18zł"?
    I co z tego wynika dla Ciebie?

    To, że detaliści przyzwyczaili Cię że za markowy aku Nokii
    trzeba zapłacić dużo więcej w sklepie nie znaczy wcale że
    taki markowy produkt różni się czymś więcej niż nalepką
    od niemarkowego ani że jego wytworzenie kosztuje dużo
    więcej niż niemarkowego...
    Pomyśl, gdyby koszt zrobienia takiej baterii był zbliżony do
    jej ceny w detalu to raz: komu opłacałoby się tym handlować?
    A dwa: ile musiałby kosztować telefon z taką baterią?