  • Data: 2011-03-05 11:31:14
    Temat: Re: Średnia prędkość internetu w Polsce jest ponad 65 Mbps
    Od: entliczek <p...@z...guziczek.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-05 09:08, crazy bejbi pisze:
    > W dniu 2011-03-04 22:01, mk pisze:
    > Klienta nie powinno obchodzić, czy sąsiad jest podłączony czy nie. Ani
    > ilu obok sąsiadów jest klientem operatora - takie podejście mogło być 5
    > lat temu w społecznych podziałach dsl-a. Teraz podpisujesz umowe z
    > klientem i poważne podejście polega na powiedzenie klientowi co
    > dostanie, za ile, a potem zapewnienie tego. I to ma być tak
    > skalkulowane, żeby się opłacało. Nie ma tu miejsca ani na sąsiadów ani
    > na edukację.

    No cóż. "Mogę zaoferować łącze do 1Gb/s w dowolnym miejscu w Polsce." A
    później taki kowalski przychodzi i myśli, że będzie miał 1Gb/s gdzieś
    daleko w Bieszczadach, ale że w umowie jest do 1Gb/s to naprawdę ma
    tylko 10kb/s z porywami do 20kb/s.

    O takie sytuacje się rozchodzi a nie o sytuacje, w których rzeczywiście
    operator ma przeciążoną sieć szkieletową jak nigdy i abonent nie może
    wysycić łącza.

    Jeśli oferujesz abonentowi internet z prędkością do 50Mb/s chociaż
    wiesz, że nigdy tej prędkości (nawet w Twojej sieci) nie będzie mógł
    osiągnąć to jest to bądź co bądź oszustwo.

    --
    Pozdrawiam,
    entliczek