  • Data: 2014-07-16 22:45:19
    Temat: Re: Stabilna przetwornica DC-DC
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-16 20:31, Piotr Gałka pisze:

    > Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości

    > Jak zmierzysz poziom sygnału między izolowanymi masami to są to
    > zakłócenia CM i przetwornice DCDC jak najbardziej je generują.
    > Moim zdaniem z tymi zakłóceniami jest więcej problemu niż z DM bo na
    > zakłócenia DM pomoże zwykły filtr LC.
    > P.G.

    W obwodzie pierwotnym masz kluczowany prąd w pętli zasilania. Zmiana
    dławika skompensowanego na zasilaniu nic nie dawała, a za to dawała
    zmiana filtra w układzie Pi. Dokładnie jak na seminarium Wurth
    Elektronik :) Ale nie na tyle żeby zjechać z zakłóceniami do sensownego
    poziomu. W sumie to zresztą bez znaczenia. Chodzi mi głównie o
    zagrożenie tym że w sumie nie wiesz jak zachowuje się przetwornik DC/DC
    który chcesz zakupić. Niby zamiennik tego co masz w projekcie a efekty
    mogą być druzgocące.

    --
    pozdrawiam
    MD