eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaStacjonarka dawnej TP a Telefon od upc - różnice techniczne › Re: Stacjonarka dawnej TP a Telefon od upc - różnice techniczne
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Stacjonarka dawnej TP a Telefon od upc - różnice techniczne
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    <ngvadn$smg$1@usenet.news.interia.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <m...@p...waw.pl>
    <573d96b9$0$22839$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <573dacbb$0$697$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <m...@p...waw.pl>
    Date: Sun, 22 May 2016 12:59:00 +0200

    Dnia Sat, 21 May 2016 23:44:39 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):
    > Bez żartów, TN3270 to nie żaden telnet, tylko emulator terminala IBM
    > 3270, używany praktycznie wyłącznie do pracy z komputerami S/370.

    Cos mi sie zaczyna przypominac - to moglo byc CUTCP, przerobka NCSA
    telnet. Przerobka dodala 3270 ... ale moze nie skasowala vt100 ?

    https://books.google.pl/books?id=Us7aAAAAMAAJ&pg=PR4
    8-IA13&lpg=PR48-IA13&dq=tn3270+dos+packet+driver&sou
    rce=bl&ots=BFWBrvUbtv&sig=rjyKnZ9TCbSPKXXey9qg_S20y7
    Y&hl=pl&sa=X&ved=0ahUKEwiJ_vqRu-3MAhXqC5oKHX6fDngQ6A
    EIMTAD

    tylko trzeba sie o strone do gory.
    ftp://ftp.mosix.org/pub/msdos/kit/old/doskit.html
    http://files.mpoli.fi/unpacked/software/dos/network/
    tel2308s.zip/faq.txt

    Jesli mnie skleroza nie myli, to tego wlasnie uzywalem namietnie, i to
    do unixow.

    Jakby kto chcial sprawdzic, to karte NE2000 jeszcze gdzies znajde :-)
    Drivery byc moze tez ... ale na dyskietkach :-)

    O, to bedzie to
    ptm2.cc.utu.fi/ftp/network/Oldies/cutcp/Installing%2
    0CUTCP.pdf

    TN3270.EXE Telnet/Rlogin/Rshell VT102/3278 w/FTP and RCP server

    7. With tn3270, although it is possible to have multiple vt100 telnet
    sessions open at the same time, you can only have one
    3270 session open at a time.

    6. CUTCP, NCSA Telnet, and PCTCP allow you to set a password for your
    FTP server so that only selected users can open a
    session with your machine. Setting passwords is STRONGLY ADVISED. If
    an unauthorized user accesses your machine with an
    ftp client, he or she can erase or overwrite files.

    Jak kto nie zadbal, to faktycznie byl narazony.
    Nie pamietam - byc moze serwer dalo sie jednym klawiszem wylaczyc i
    wlaczyc, co by troche zmniejszalo zagrozenie.

    Cos mi jeszcze chodzi po glowie, ze bylo haslo tymczasowe, i program
    je wysylal jakas kombinacja ... Alt-I ? Ale moze to inny program.

    J.