eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaStacjonarka dawnej TP a Telefon od upc - różnice techniczne › Re: Stacjonarka dawnej TP a Telefon od upc - różnice techniczne
    From: "jedrek" <jedrek@jedrek>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Stacjonarka dawnej TP a Telefon od upc - różnice techniczne
    Date: Thu, 2 Jun 2016 16:10:21 +0200

    " ąćęłńóśźż" news:nhcprf$dpt$1@node2.news.atman.pl
    > Mam UPC, może zalezy, jaki aparat podłączysz

    W rozważaniu bierzemy dotychczasowy aparat podłączony do POTS i przepinamy
    na UPC i nie chciałbym usłyszeć rozczarowania, że ten sam aparat, a
    rozmówców słyszę ciszej i oni mnie także. To będzie oznaczać, że nie jest to
    w pełni kompatybilne z POTS skoro ten sam sygnał na wejście dostaje i
    przychodzący ze świata ma nadal ten sam, a efekt dźwiękowy inny.

    > mnie nieco denerwuje zupełna cisza, gdy jest cicho

    Pewnie to działa jak bramka szumu ;) w niektórych systemach nagłośnień -
    mówi słychać go z szumem otoczenia, przestaje mówić słychać, że po ~1sek
    szum też znika - w kościołach tak wielu teraz jest.
    Kompletna cisza inna niż szumek analogowej linii faktycznie może być myląca
    i jakaś taka nieswoja.

    > W UPC abo jest tańsze (szczególnie multilinia biznes 20 zł + vat),
    > ale modem sporo prądu rżnie (bo to taki modem do wszystkiego 3 w jednym).

    Jak już masz neta to zakładam, że odpalenie VoIp na nim nie pociągnie więcej
    niż dodatkowe 1W.
    Obecnie za 20zł jak bierzesz jako drugą usługę, masz no limit do wszystkich
    w PL.

    > Jakbyś nie wiedział, że to VoIP, to byś się nie domyslił,
    > ja mam na tym faks i śmiga bardzo pewnie i szybko zwykle na 33600 bps

    Na POTS faxy potrafią się wyżej synchronizować? Nie miałem faxu w domu więc
    nie znam zagadnienia. Czyli na POTS jest inny sposób transmisji faxów?