  • Data: 2018-12-15 14:49:28
    Temat: Re: Standard rozmiarów obudowy przyrządu
    Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik Sebastian Biały napisał:
    > Cześć.
    >
    > Czy na świecie wykrystalizował się jakiś standard obudowy typowego
    > przyrządu typu generator, częstościomierz, licznik, multimetr etc?

    Nie widziałem, ale chińczyki coraz częściej wkładają ustrojstwa
    w profile alu.
    http://pl.sytoshine-alu.com/product/electronic-alumi
    num-enclosures

    A to jakieś oscyloskopy, innym razem wzmacniacze.
    Amator tego nie ciachnie na wymiar.

    > Mam na myśli typową obudowę leżącą na nóżkach, z pałąkiem, zasilaniem z
    > tyłu i obsługą z front panelu.

    Chyba nieopłacalne. Powołanie zespołu który ustali standard będzie droższe
    niż cała sprzedaż. A na końcu i tak chińczyk opanuje produkcję więc po co?