  • Data: 2017-12-22 23:43:04
    Temat: Re: Starość i młodość
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-22 o 22:17, J.F. pisze:

    > Jak chcesz uzywac dwoch programow naraz, to zrozumiale, ze potrzebuja
    > pamieci wiecej niz jeden.
    > Ja o sytuacji, gdy program dziala np na 512MB RAM ... bedzie lepiej
    > dzialal na 2GB ?

    Oczywiście, że nie. Jednakże na Androidzie używanie 1 programu na raz
    praktycznie jest niewykonalne :-)

    > Nie taka znow zla

    No może racja. Powinienem pominąć fakt, że nie pokazuje zakorkowanych
    ulic. Może totalnie zabetonowane pokaże. Ale np. ulica, którą 15 minut
    normalnie jedziesz a w danym momencie przejazd zajmie 60 minut, w/g
    Yansoika to autostrada pozbawiona wszelkich przeszkód.
    Albo też powinienem pominąć drobiazg sygnalizowania potrzeby skrętu
    zaraz po tym gdy mijam skrzyżowanie.
    Pominę też drobny fakt, że jeżdżąc po kraju dowiaduję się od czasu do
    czasu, że szybsza droga wiedzie nie wprost lecz labiryntem bocznych uliczek.
    Ale to i tak nic gdy znajomi wynajmujący domek letni w nie najmniejszej
    miejscowości zaczęli dawać klientom instrukcje by nie używali nawigacji
    Yanosika po tym jak wkur... wczasowicz przejechał 20km wyboistą drogą
    prowadzącą przez las a w ogłoszeniu było napisane, że piękny dojazd :-D

    > Prawde mowiac to jak ostatnio na takim yanosika uzywalem, to sie po
    > pewnym czasie zawiesil :-)
    > Hm, a moze tam bylo tylko 256MB ?

    Więć pewnie wymaga 512... A teraz jeśli cokolwiek ma jeszcze w tle
    chodzić, jakiś Jabra assist, nawigacja, telefon i coś jeszcze, to i 1GB
    za mało.

    > Tak czy inaczej - kazdemu wedle potrzeb :-)

    Zgoda, ale koleżanka, która utworzyła niniejszy wątek sama sformułowała
    problem skończenia się 1GB RAMu na prawie niczym. Połączyłem się z nią w
    bólu bo sam doświadczyłem, że na 1GB daleko się nie zajedzie o ile używa
    się telefonu nie tylko do rozmów. Przynajmniej na Androidzie.

    > no jak nie, jak tak ?

    Jeśli chcesz, to jutro zrobię Ci screenshota pustej w/g Yanosika ulicy,
    zakorkowanej w/g Google maps plus jeszcze filmik z kamery z tego
    miejsca. Wcale nie będę musiał ekstremalnych sytuacji szukać. Pierwszy z
    brzegu przykład to będzie.

    Zapewne skomentujesz wcześniejszy mój wpis ze zbyt późnym
    sygnalizowaniem przez Yanosika zjazdów. Również mógłbym sfilmować
    porównawczo jak to Yanosik pokazuje vs. mapy Google czy wbudowana w auto
    nawigacja.

    > telefon ma RAM i flash. RAM przechowuje dane tylko dopoki telefon
    > wlaczony, wiec te "zainstalowane aplikacje" sa we flash, ktory
    > zazwyczaj zorganizowany jako dysk.
    > A jest go miedzy 4 a 64GB we wspolczesnych smartfonach ...

    Nie widziałeś opcji w starszym Andku służącej do przenoszenia danych
    aplikacji między pamięciami? Była tam opcja "przenieś na kartę SD".

    > Byc moze potrzebowal roboczego pliku na fotke ... a tu caly dysk
    > zajety.

    Jeśli o Flashu mówisz, to kartę miałem 8 czy 16GB wtedy z czego
    zazwyczaj 3/4 puste a mimo to pamięci nie starczało. Zawsze Flash biorę
    większy niż potrzebuję.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek