  • Data: 2017-12-23 00:15:04
    Temat: Re: Starość i młodość
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 22 Dec 2017 23:43:04 +0100, Marek S napisał(a):

    > Oczywiście, że nie. Jednakże na Androidzie używanie 1 programu na raz
    > praktycznie jest niewykonalne :-)

    Z drugiej strony - jeden na ekranie.

    > No może racja. Powinienem pominąć fakt, że nie pokazuje zakorkowanych
    > ulic. Może totalnie zabetonowane pokaże. Ale np. ulica, którą 15 minut
    > normalnie jedziesz a w danym momencie przejazd zajmie 60 minut, w/g
    > Yansoika to autostrada pozbawiona wszelkich przeszkód.
    > Albo też powinienem pominąć drobiazg sygnalizowania potrzeby skrętu
    > zaraz po tym gdy mijam skrzyżowanie.

    > Pominę też drobny fakt, że jeżdżąc po kraju dowiaduję się od czasu do
    > czasu, że szybsza droga wiedzie nie wprost lecz labiryntem bocznych uliczek.

    A moze korek na glownej :-)

    > Zgoda, ale koleżanka, która utworzyła niniejszy wątek sama sformułowała
    > problem skończenia się 1GB RAMu na prawie niczym.

    Tylko nie do konca wiadomo czy to z powodu RAM.

    > Jeśli chcesz, to jutro zrobię Ci screenshota pustej w/g Yanosika ulicy,
    > zakorkowanej w/g Google maps plus jeszcze filmik z kamery z tego
    > miejsca.

    Jezdze z yanosikiem i wiem ze pokazuje. Moge Ci screena zrobic :-)
    Moze to jakas mala uliczka i nie ma tam zadnego uzytkownika.
    Moze cos sie uszkodzilo. A moze RAM zabraklo :-)

    A - jedna uwaga - pokazuje na wyznaczonej trasie.
    Poza trasa lub bez trasy - pokazuje tylko w duzym zoomie.

    > Zapewne skomentujesz wcześniejszy mój wpis ze zbyt późnym
    > sygnalizowaniem przez Yanosika zjazdów.

    Nie mam problemow. Moze znow za malo RAM :-)

    > Nie widziałeś opcji w starszym Andku służącej do przenoszenia danych
    > aplikacji między pamięciami? Była tam opcja "przenieś na kartę SD".

    Ale to jest wlasnie z flash a nie z RAM.
    Czasem z czesci flash zwanej "pamiecia wewnetrzna".

    > Jeśli o Flashu mówisz, to kartę miałem 8 czy 16GB wtedy z czego

    nie o karcie dodatkowej, o wbudowanej pamieci flash.

    > zazwyczaj 3/4 puste a mimo to pamięci nie starczało.

    A on bywa roznie dzielony, moze brakowac w potrzebnej czesci.

    >Zawsze Flash biorę większy niż potrzebuję.

    Takich duzych nie robia :-P

    J.