  • 1. Data: 2017-09-22 14:59:12
    Temat: Re: Starter
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 22.09.2017 o 13:39, Badabum <malkonUSUŃt@go2.pl> pisze:

    > Witam. Szukam najtańszego startera z długim okresem na
    > odbieranie. Sieć obojętna. Jakieś sugestie?

    orange - start na 8002 - masz rok ważności
    fremmium, rok ważności i po 30minut/mc gadania gratis, ale musisz to
    potwierdzać co jakiś czas darmowym smsem.
    w innych sieciach na bank też są takie promocje

    ToMasz

  • 2. Data: 2017-09-22 15:22:42
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-09-22 o 14:59, ToMasz pisze:
    > fremmium, rok ważności i po 30minut/mc gadania gratis, ale musisz to
    > potwierdzać co jakiś czas darmowym smsem.

    Co pół roku.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 3. Data: 2017-09-22 15:29:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >orange - start na 8002 - masz rok ważności

    nju, tez niby orange, tez ma dlugi okres waznosci, ale wymaga
    potwierdzenia co pewien czas, lub wychodzacego polaczenia.
    Jak nie bedziesz pilnowal, to latwo przegapic ... i po numerze.

    >fremmium, rok ważności i po 30minut/mc gadania gratis, ale musisz to
    >potwierdzać co jakiś czas darmowym smsem.

    Ale oni pakiet/taryfe fremium wylaczaja, nie caly numer jak nju :-)

    J.