  • 1. Data: 2017-09-17 11:50:47
    Temat: Co w zamian #NicNiePrzepada?
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    Mam tablet stale działający w mojej WiFi. Jednakże czasem potrzebuję
    zabrać go w plener i tutaj potrzebowałbym LTE. Nie ma sensu pakować się
    w abonament, a z drugiej strony doładowywać konto prepaid po upłynięciu
    terminu i z niewykorzystanym limitem, to też wydaje się być lekko
    dyskusyjne. I tu naprzeciw moim potrzebom zdaje się wychodzić Play ze
    swoim #NicNiePrzepada. I wszystko byłoby ok, tylko że z Play to u mnie
    kiepsko. Przejrzałem oferty innych opów i albo nie mają podobnej oferty,
    albo ja nie potrafię takiej znaleźć. Ma ktoś (preferowany Plus) coś
    podobnego do tego, co oferuje Play?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 2. Data: 2017-09-17 13:42:48
    Temat: Re: Co w zamian #NicNiePrzepada?
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-09-17 11:50, Big Jack wrote:
> [...]
    > kiepsko. Przejrzałem oferty innych opów i albo nie mają podobnej oferty,
    > albo ja nie potrafię takiej znaleźć. Ma ktoś (preferowany Plus) coś

    Wariant z Orange Free na Kartę plus przedłużanie ważności konta o rok
    SMS-em rozpatrywałeś? Wysokie bonusy za doładowania, żadne środki i
    bonusy nie są tracone, przedłużać można ile chcesz razy.

  • 3. Data: 2017-09-17 14:06:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-17 o 11:50, Big Jack pisze:

> [...]
    > kiepsko. Przejrzałem oferty innych opów i albo nie mają podobnej oferty,
    > albo ja nie potrafię takiej znaleźć. Ma ktoś (preferowany Plus) coś

    Jak masz dobrego operatora to wydębisz od niego kartę tylko do internetu.
    Jak masz u niego kilka kart czy urządzeń to może się to udać nawet
    bez dodatkowej opłaty. W Orange się udało a karta obsługuje tablet.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2017-09-17 14:49:40
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    Uncle Pete wrote :

    > Wariant z Orange Free na Kartę plus przedłużanie ważności konta o rok SMS-em
    > rozpatrywałeś? Wysokie bonusy za doładowania, żadne środki i bonusy nie są
    > tracone, przedłużać można ile chcesz razy.

    Od 18.07 zmienił się w Orange free regulamin, co prawda rwk wydłużysz
    smsem ale bonusów już nie.

  • 5. Data: 2017-09-17 15:57:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Big Jack" <a...@b...zz> wrote in message
> [...]
    > kiepsko. Przejrzałem oferty innych opów i albo nie mają podobnej oferty,
    > albo ja nie potrafię takiej znaleźć. Ma ktoś (preferowany Plus) coś

    Ja w takich okolicznościach dzielę się internetem z tabletem przez telefon,
    czyli hotspot.

  • 6. Data: 2017-09-17 17:25:38
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *RadoslawF* napisał(-a):

    > Jak masz dobrego operatora to wydębisz od niego kartę tylko do
    > internetu.

    Z tym może nie byłoby problemu, ale rzecz w tym żeby zakupiony
    przedpłacony pakiet trwał tak długo aż zostanie zużyty, bez potrzeby
    okresowego doładowywania konta. Czyli np. z zakupionego 1GB dzisiaj
    zużywam 500MB, a za pół roku drugie 500MB w międzyczasie nie doładowując
    konta. Właśnie coś w tym rodzaju zdaje się ma Play, z zastrzeżeniem że
    trzeba tam wykazywać chociaż symboliczny ruch, ale to nie jest problem.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2017-09-17 17:52:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-17 o 17:25, Big Jack pisze:
> [...]
    > konta. Właśnie coś w tym rodzaju zdaje się ma Play, z zastrzeżeniem że
    > trzeba tam wykazywać chociaż symboliczny ruch, ale to nie jest problem.

    A dlaczego to musi być koniecznie w LTE?

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2017-09-17 18:57:37
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Liwiusz* napisał(-a):

    > A dlaczego to musi być koniecznie w LTE?

    A dlaczego nie, jeśli sprzęt daje taką możliwość? Nie-LTE będzie i tak
    poza jego zasięgiem.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 9. Data: 2017-09-17 19:35:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-17 o 18:57, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    ws.atman.pl

    > A dlaczego nie, jeśli sprzęt daje taką możliwość? Nie-LTE będzie i tak
    > poza jego zasięgiem.

    Dlatego, że to mocno ogranicza wybór, a tobie zależy przede wszystkim na
    wygodnej taryfie, a nie na tym, czy będzie 7, czy 20 mb/s.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2017-09-17 21:11:52
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Liwiusz* napisał(-a):

    > Dlatego, że to mocno ogranicza wybór, a tobie zależy przede wszystkim
    > na wygodnej taryfie, a nie na tym, czy będzie 7, czy 20 mb/s.

    Wybór? A ktoś jeszcze oprócz Play ma nieprzepadające z czasem
    (priorytet) pakiety internetowe, niekoniecznie LTE? Play daje jedno i
    drugie, przy okazji. Szukam alternatywy.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675