  • 11. Data: 2013-12-23 06:37:51
    Temat: Re: Stary router vs nowy - kolosalna różnica
    Od: work <g...@w...pl>

    A dla mnie chodził o wiele lepiej stary Linksys (taki z dołączoną z
    dodatkową sieciówką na USB i z jedną antenką), który umarł śmiercią
    naturalną (po prostu się wyłączył i już) niż nowy D Link z dwoma
    antenkami i portem USB (trzeba restartować jakieś raz na tydzień).
    Sygnał obu taki sam.

    pozdro

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 12. Data: 2013-12-23 10:03:42
    Od: Jaskiniowiec <jaskiniowiec@jaskinia>

    W dniu 23.12.2013 00:30, Mr. Misio pisze:

    > Bo to chyba tak dziala - leci kilkoma kanalami rownoczesnie. Stad ten
    > duzy transfer bo nie jest "liniowy" "wszystkie pakiety jednym knalem"

    Wiem że tak działa. I nawet dobrze, że tak działa. Problemem nie jest
    sama technologia, tylko organizacje standaryzujące i urzędy/rządy, które
    dla potrzeb konsumenckich pozostawiły mały wycinek eteru.

  • 13. Data: 2013-12-23 12:52:10
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Jaskiniowiec napisał:

    > Wiem że tak działa. I nawet dobrze, że tak działa. Problemem nie jest
    > sama technologia, tylko organizacje standaryzujące i urzędy/rządy, które
    > dla potrzeb konsumenckich pozostawiły mały wycinek eteru.

    aaaa to tego problemu na tej grupie nie rozwiazemy ;)

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

    pl.rec.gry.komputerowe - thank you very much!
    http://www.youtube.com/watch?v=i1Cs5fPagno ;)

  • 14. Data: 2013-12-23 16:06:34
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "work" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > się wyłączył i już) niż nowy D Link z dwoma antenkami i portem USB (trzeba
    > restartować jakieś raz na tydzień). Sygnał obu taki sam.

    Jaki to D-link?

  • 15. Data: 2013-12-23 16:39:09
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-12-23 16:06, qwerty pisze:
    > Użytkownik "work" napisał w wiadomości grup
    >
    > Jaki to D-link?

    Stary Linksys to pewnie WRT54GC. Też mam taki.
    Po wymianie na nowy WAG120N ten do pięt mu nie dorasta.
    Musiałem wymienić bo modem ADSL padł więc kupiłem od razu z modemem. No
    i kicha. Ściana z cegły dziurawki robi mu problem.

    --
    Irokez

  • 16. Data: 2013-12-23 23:51:47
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 22-12-2013 18:43, Marcin N pisze:
    > Stary osiągał do 2MB/s (czyli jakieś 16 Mbit/s), nowy dociąga do górnej
    > granicy łącza: 60 Mbit (ponad 7 MB/s).

    Gdzie stoi router?
    Ale tak bez podawania modeli i parametrów, to jak napisać:
    - hej, chłopaki! po pięciu latach wymieniłem komputer na nowy i strony
    ładują się znacznie szybciej, a łącze mam takie samo.

    W przypadku tego samego modelu routera, upgrade jego softu może dać
    "więcej".

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 17. Data: 2013-12-24 10:42:59
    Od: work <g...@w...pl>

    Ten TP Link to model TL-WR842ND

    W dniu 2013-12-23 16:06, qwerty pisze:
    > Użytkownik "work" napisał w wiadomości grup
    >
    > Jaki to D-link?

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 18. Data: 2013-12-26 10:34:56
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    gadacz wrote:

    > Pewnie z tego powodu,
    > że stary daje radę ze standardem G,
    > a nowy ze standardem N.
    >
    > I tylko dlatego taka jest różnica.

    Różnica jest, bo współczesne modele routerów mają kilka razy mocniejsze
    CPU i kilka razy więcej RAMu niż modele z przed kilku lat.

    Przykład:
    1. Linksys WRT54G
    CPU Broadcom BCM4702 @ 125 MHz
    RAM 16 MB

    2. Netgear WNR3500L v2
    CPU Broadcom BCM47186 @480 MHz
    RAM 128 MB

    Oczywiście nr 1 ma WiFi G, a nr 2 WiFi N300 i gigabit.