  • Data: 2009-12-31 07:41:29
    Temat: Re: Strojenie kanałów OTAKE COLOR 7090VT
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Remek" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:hhfvmp$c6g$1@inews.gazeta.pl...
    > Nie ma co przyjmować, czy wymyślać swojego nazewnictwa. Fachowcy już to
    > wymyślili i nazwali. W związku z tym proponuję stosować znany, wspólny
    > język. Inaczej nie ma możliwości porozumienia.

    Prawda, tylko, co ma zrobić człowiek (nie fachowiec TV), który chce się
    zapytać, a nie zna fachowej nazwy na te numerki 0...99 w odróźnieniu od tych
    0...49.
    Wydało mi się że wyraźne zdefiniowanie jak co nazywam jest lepszym
    rozwiązaniem od tworzenia wątku w celu dowiedzenia sią jaka jest fachowa
    nazwa na te numery 0...99 (szczerze mówiąc to w ogóle nie przyszło mi do
    glowy tworzenie takiego wątku, ani szukanie tego terminu przez google).
    A że kanały TV można też jednoznacznie określić częstotliwościami, a ten
    telewizor jak uruchomi się przeszukiwanie to przeszukuje te 0...99 więc nie
    widziałem (i nadal nie widzę) nic aż tak zdrożnego w nazwaniu ich kanałami.

    > Też tak sądzę. Szczególnie, że usiłujesz się mądrować,

    Czy ja wiem, czy mądrkować. Z Twojej odpowiedzi wyraźnie wynikało, że muszę
    jakoś inaczej ponazywać to co nazwałem kanałami aby mieć szansę na bardziej
    rzeczową odpowiedź.
    Więc to zrobiłem. Wyraziłem jedynie wątpliwość, czy faktycznie jest to aż
    tak ważne, i czy wnosi cokolwiek do meritum mojego pytania.

    > zamiast wykazać chęć zrozumienia czegokolwiek.

    Czego konkretnie nie chcę zrozumieć ?

    > 30 lat naprawiałem telewizory i coś niecoś o nich wiem, ale skoro Ty
    > wiesz lepiej, to radź sobie sam.

    Skąd wniosek, że wiem lepiej. Z faktu, że pytam wynika wręcz coś dokładnie
    odwrotnego.

    Może jednak byś zdradził tę fachową nazwę na to, co ja nazwałem warstwą
    pośrednią (nieopatrznie używając też nazwy kanały, a potem numerki).
    Przypuszczam, że nie jestem jedyną osobą, która nie zna tej nazwy.

    Rozumiem, że na uzyskanie od Ciebie informacji, jak można te moje kanały
    poprzestrajać na inne częstotliwości nie mam co liczyć.

    P.G.