  • Data: 2019-12-18 14:23:27
    Temat: Re: Suwak.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-12-09 o 22:29, FreyKol pisze:

    > W Ustawie nic nie jest napisane o "normalnym ruchu na jednym pasie".
    > W Ustawie jest napisane "W warunkach znacznego zmniejszenia prędkości na
    > jezdni ".
    > Jeżeli jest znaczne zmniejszenie prędkości na jednym pasie, to znaczy,
    > że jest znaczne zmniejszenie prędkości na jezdni, bo jeden pas należy
    > do jezdni.
    > Jazda na suwak obowiązuje.

    Pozwoliłem sobie przeredagować w duchu twojego toku rozumowania:

    Jeżeli jest znaczne zmniejszenie prędkości na jednym pasie, to znaczy,
    że nie ma znacznego zmniejszenia prędkości na drugim pasie. Skoro nie ma
    znacznego zmniejszenia prędkości na drugim pasie, to znaczy, że nie ma
    znacznego zmniejszenia prędkości na jezdni, bo drugi pas należy do jezdni.
    Jazda na suwak nie obowiązuje.

    --
    Liwiusz