  • 11. Data: 2011-04-19 01:13:19
    Temat: Re: Swiatla do jazdy dziennej wewnatrz
    Od: "Excite" <n...@n...pl>

    Użytkownik "ETkarczy" <e...@g...pl.invalid> napisał
    > Czy montował ktoś takie światła wewnątrz pojazdu?
    > Czy takiego umieszczenia zabrania jakiś przepis?

    http://auto-magic.com.pl/images/allegro/swiatla/okra
    gle/2.jpg

  • 12. Data: 2011-04-19 01:37:44
    Od: ETkarczy <e...@g...pl.invalid>

    Laisar napisał(a):

    > Nie, ale nakazuje, by to było z PRZODU pojazdu - więc możliwe jest
    > chyba jedynie jeżeli jeździsz jakimś dostawczakiem.

    Tylko teraz pytania:
    - jak dokładnie brzmi zapis zawierający to "z przodu" i w jakim akcie
    prawnym się znajduje?
    - co to jest "z przodu"? gdzie się zaczyna i kończy "przód" w
    samochodzie?
    Pytania brzmią głupio, ale niedawno w Belgii jakiś prawnik-cwaniak
    załatwił gliniarzy bo radary nie miały instrukcji w jęz. flamandzkim...

    --
    ETkarczy

  • 13. Data: 2011-04-19 01:37:44
    Od: ETkarczy <e...@g...pl.invalid>

    Excite napisał(a):

    > Użytkownik "ETkarczy" <e...@g...pl.invalid> napisał
    >
    > http://auto-magic.com.pl/images/allegro/swiatla/okra
    gle/2.jpg

    niestety, tak samo jak rysunek od BartekK-a ten też nieproporcjonalnie
    nisko ma wrysowane to "max 1500mm" - powinno być na wysokości dachu
    gdzieś

    --
    ETkarczy

  • 14. Data: 2011-04-19 09:00:22
    Od: "IYIS" <m...@o...SRAM.SPAM.pl>

    > zgodnie z tym co mówisz kaczor donald (znaczy stary fiat multipla) ze
    > swoimi lampkami w podszybiu nie powinien być dopuszczony do ruchu

    A to nie były drogowe/długie? Mijania miał chyba jak wszystkie inne
    samochody.

    IYIS

  • 15. Data: 2011-04-19 10:32:20
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 19 Apr 2011 00:04:56 +0200, Lewis napisał(a):

    > Do tego będzie miał "światła skrętne" i błyskawiczne samopoziomowanie
    > oraz doświetlanie zakrętów ;) cóż za wynalazek!!

    To już podchdzi pod "szperacz" i już jest zabronione :p

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 16. Data: 2011-04-19 11:20:41
    Od: Mega <m...@p...wp.pl>

    Dnia 18 Apr 2011 21:15:57 GMT, ETkarczy napisał(a):

    > Czy montował ktoś takie światła wewnątrz pojazdu?
    > Czy takiego umieszczenia zabrania jakiś przepis?

    Zamontować to można, np. do czytania mapy :)
    Podejrzewam że homologacja obejmuje tylko zamontowanie na zewnątrz.

    Spytaj się raczej jakiegoś diagnosty czy przejdzie, może wyjść z
    założenia że przezroczystość szyby wpływa na coś tam i uwalić.

    --
    Pzdr.
    Mega

  • 17. Data: 2011-04-19 15:20:57
    Od: ETkarczy <e...@g...pl.invalid>

    Mega napisał(a):

> [...]
    >
    > Spytaj się raczej jakiegoś diagnosty czy przejdzie, może wyjść z
    > założenia że przezroczystość szyby wpływa na coś tam i uwalić.

    fakt, to może być wpisane w homologację. Ale z drugiej strony kierowca
    nie wczytuje sie w homologacje. Jest "Ex RL" - można montować. Co nie
    jest zabronione, to jest dozwolone.
    A jeśli nie wewnątrz, za szybą przednią, to może w obudowach lusterek?
    Czy jest tu jakiś diagnosta?

    --
    ETkarczy

  • 18. Data: 2011-04-19 16:41:51
    Od: "Kowal" <s...@n...pl>

    Nie odpowiem tobie, alejestem pewien, że światło nie może dostawać sie do
    wewnątrz pojazdu.
    Mi w tylnym trzecim "stopie" (montowanym wewnątrz pojazdu) odpadła guma,
    ktora mocowała swiatło do szyby.
    Odrobina swiatła odbijała sie od szyby i diagnosta mówił, że tak przeglądu
    nie przejdzie.

  • 19. Data: 2011-04-19 18:28:22
    Od: scob <1...@3...pl>

    W dniu 2011-04-19 15:20, ETkarczy pisze:

    > Czy jest tu jakiś diagnosta?

    forum.diagnosta.pl - wejdź, spytaj ;)