    From: "kawana" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Świece żarowe jako podgrzewacz.
    Date: Fri, 12 Oct 2012 17:52:04 +0200

    > Czy ktoś próbował takiego wynalazku, ma to szanse zadziałać?

    a ja się zastanawiam nad takimi rzeczami:

    1. w jakim celu jest to montowane akurat w dieslach a w benzynie nie, albo
    rzadko na tyle,
    że nie widziałem poza może jakimiś luksusowaymi lajmuzynami

    2. jaką to ma moc elektryczną przyjmując że ma wkręcone 4 świece żarowe

    3. przyjmując, że w małym obiegu jest powiedzmy 3l. płynu to o ile skraca
    się czas podgrzania powiedzmy do 60st.
    kiedy to nagrzewnica zaczyna dawać jakąś przyjemniejszą temperaturę?

    4. przy jakiej temperaturze następuje odcinanie zasilania

    5. czy dodając pompkę i włączając urządzenia na 10 minut można wejść do
    ciepłego auta
    licząc na to, że aku ma jeszcze prąd na rozruch?