  • 11. Data: 2016-03-11 00:07:57
    Temat: Re: Sygnał --> rzutnik
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 10.03.2016 o 23:06 tck <t...@t...wytnij.net.pl> pisze:

    > http://www.gefen.com/wireless/

    Porównując z sąsiednim wątkiem... tanizna ;)

    --
    SW3
    ----

  • 12. Data: 2016-03-11 00:42:22
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2016-03-10 o 21:21, BaSk pisze:

    > O! Właśnie o takie rozwiązanie mi chodziło. Ale nie widzę tam ceny.
    > Skoro twierdzisz, że mnie nie stać (pewnie masz rację) to gdzieś tam
    > cenę znalazłeś - ile to kosztuje??

    500 dolarów, mniej więcej.

    MJ

  • 13. Data: 2016-03-11 00:48:17
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>

    W dniu 2016-03-11 o 00:42, Michał Jankowski pisze:

    > 500 dolarów, mniej więcej.
    >
    > MJ

    Nadajniczek na falach radiowych, wraz naprawdę licznymi bajerami,
    kosztuje 10,99 złotych! To i ten do monitora powinien z czasem być w
    zasięgu ludzi nawet mało rozrzutnych.
    http://allegro.pl/transmiter-fm-lcd-mp3-usb-sd-eq-16
    gb-czarny-od-sa-i4952796972.html

    --
    Powiedzenie oddające ducha Ameryki:

    "Cokolwiek robisz
    - rób to dobrze!"

  • 14. Data: 2016-03-11 07:14:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 marca 2016 20:40:17 UTC+1 użytkownik Michał Jankowski napisał:
    > Są sposoby na przesyłanie HDMI radiem.

    > Nie stać cię.
    Pisałem wyżej, transmiter, np. Optoma HDMI WHD200, cena od 600zł nie zabija

  • 15. Data: 2016-03-11 11:11:39
    Od: Piotr Dmochowski <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-03-10 o 23:47, BaSk pisze:

    > Hm, 449$ to faktycznie sporo. Ale elektronika tanieje bardzo szybko,
    > więc pozostaje mieć nadzieję, że za jakieś 2 lata można to będzie kupić
    > za stówkę...
    Ciekawe czy sprzedają z własnym kawałkiem pasma, bo jak będzie za stówkę
    i co druga osoba w bloku kupi, to jak to wszystko się pomieści?

    Piotrek

  • 16. Data: 2016-03-11 11:42:57
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Co do Wi-Fi, to czy może są telewizory w to wyposażone?
    jest coś takiego jak miracast. Ale piszę o tym, abyś wiedział że
    producenci "coś" zrobili, ale dla Ciebie - nie polecam. Krótko: możesz
    bezprzewodowo puścić coś z PC do dongla hdmi. ale nie w czasie
    rzeczywistym, jest opóźnienie konieczne do zbuforowania, więc gry
    odpadają (chyba że szachy). w zasadzie dołączone oprogramowanie pozwala
    na transfer na ekran filmów, fotek, obrazu z przeglądarki internetowej i
    to chyba wszystko. JAkość? moim zdaniem w filmach wystarczająca.
    ToMasz

  • 17. Data: 2016-03-11 12:23:14
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    > A transmiter, np. Optoma HDMI WHD200

    W sumie radar też by się w domu zmieścił. Jak to lubi ...

    Adam

  • 18. Data: 2016-03-11 13:01:53
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Piotr Dmochowski pisze:

    > Ciekawe czy sprzedają z własnym kawałkiem pasma, bo jak będzie za stówkę
    > i co druga osoba w bloku kupi, to jak to wszystko się pomieści?

    Są na to metody, np zasada działa WCDMA w komórkach, chyba już
    zastosowana w wifi nowej generacji.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 19. Data: 2016-03-11 13:06:34
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>

    W dniu 2016-03-11 o 07:14, Kris pisze:

    > Pisałem wyżej, transmiter, np. Optoma HDMI WHD200, cena od 600zł nie
    > zabija

    Nie zabija, ale i w euforię nie wpędza :< poczekać muszę aż potanieje.

    Już miałem prosić o podrzucenie keywordes do googlarki, ale zacząłem
    myszkować po Allegro, i... mam. No nie zgadniecie za ile!! Czytam opis:
    "StreamIT jest rodzajem "bezprzewodowego kabla" HDMI. Urządzenie wygląda
    jak pendrive, ale w miejscu portu USB posiada złącze HDMI" - ale nie
    chwytam, dlaczego jest to jednoskładnikowe? Spodziewałem się, że będzie
    nadajnik + odbiornik. No ale za odbiornik ma zapewne służyć TV-box.
    Czyli PC-towy monitor już sygnału nie odbierze.

    Niejako w formie bonusu znalazłem też rzutnik, o wiele tańszy niż bym
    się spodziewał, no ale urządzenie ma bardzo mizerne parametry. Lecz
    jakoś tam swoją funkcję spełniać musi. Też ogłaszam mini-konkurs:
    - jakiej (niskiej) ceny byście się mogli spodziewać? Proszę nie
    myszkować za odpowiedzią! (co do "myszkowania", to dawno-dawniej
    wymyślić ten termin musiała jakaś Pytia, bo nabrało ono szerszego
    znaczenia dopiero w zestawieniu z komputerem)...

  • 20. Data: 2016-03-12 19:48:00
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 11.03.2016 o 11:11, Piotr Dmochowski pisze:

    > Ciekawe czy sprzedają z własnym kawałkiem pasma, bo jak będzie za stówkę
    > i co druga osoba w bloku kupi, to jak to wszystko się pomieści?

    Może pasmo 70GHz?