  • 1. Data: 2016-03-09 14:53:06
    Temat: szybki start (ponownie)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jaki jest minimalny schemat do uruchomienia procka STM32F103/5/7?
    do których pinów można podpiąć LCD? instrukcja ma 300 stron, może
    Ktoś pomoże namierzyć gdzie piszą o podłączaniu elementów 5V?
    a jaki stabilizatorek 3V3 byście polecili?

  • 2. Data: 2016-03-09 14:57:03
    Temat: Re: szybki start (ponownie)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    chcę zrobić to tak: procek wraz z niezbędnymi minimalnymi elementami
    polutuję na zaprojektowanym adapterku lqfp->dip, a resztę zrobię
    przewlekaną... tylko jakie to są niezbędne elementy?

    no i kwarc, jak ma sie jego częstotliwość do częstotliwości liczników?

    czy te stmy mają uart? jak się ma do nich kwarc?

    proszę darować mi dyrektywy wolnej zjednoczonej europy, ja podobno i tak
    nie zrozumiem...

  • 3. Data: 2016-03-09 15:40:49
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    chciałem zapytać jeszcze o dokumentacje do peryferiów?
    gdzie znajdę, bo w datashecie jest tylko wspomniane to i tamto?
    jakiś inny pdf? jaki?

  • 4. Data: 2016-03-09 15:49:26
    Od: Mario <M...@...pl>

    > chciałem zapytać jeszcze o dokumentacje do peryferiów?
    > gdzie znajdę, bo w datashecie jest tylko wspomniane to i tamto?
    > jakiś inny pdf? jaki?

    Może na usbdp.org ktoś ci pomoże.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 5. Data: 2016-03-09 15:51:02
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    tak i od razu ustaw się po grant...

    Ktoś podpowie?

  • 6. Data: 2016-03-09 16:11:41
    Od: bobofrut <r...@g...com>

    On Wednesday, 9 March 2016 13:57:20 UTC, platformowe głupki wrote:
> [...]
    >
    > czy te stmy mają uart? jak się ma do nich kwarc?
    >
    > proszę darować mi dyrektywy wolnej zjednoczonej europy, ja podobno i tak

    Jestem jeszcze na etapie ośmiobitowych atmeg, też planuję w niedalekiej przyszłości
    przejść na arm, z tego co się orientuję, to te kontrolery mają "wbudowany" kwarc, nie
    potrzeba do nich zewnętrznego kryształu.

  • 7. Data: 2016-03-09 16:16:21
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    wiesz, dlatego chciałem pogadać, wspólnymi siłami możemy stworzyć
    minimalny schemat z tym prockiem i zacząć szaleć...

    P.S.
    czego się można spodziewać po takim przejściu SMD->DIP->GNIZADO_USB
    sygnałów USB? czy wystarczy dać jakieś małe kondziorki na obu końcach
    linii transmisyjnej, czy może jednak nie i będzie problem?

    chciałbym pogadać (w końcu zdala od sterfy euro)...

  • 8. Data: 2016-03-09 16:21:35
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    zacznę ja, wydębiłem od jednego Gościa (chwała mu)
    podłączenie ST-LINKa do procków STM32:
    http://zsyp.eu/smieci/stm32_programming.JPG
    czy Ktoś potwierdza, że tak to działa,
    i po podłączeniu można programować ST-LINKiem v2?

    (więcej będzie na mojej stronie)

  • 9. Data: 2016-03-09 16:29:17
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    http://zsyp.eu/smieci/stm32_programming_2.JPG
    zapomniałem, tu podłączenie do STM32
    jest to gdzieś opisane w jakimś PDFie?

  • 10. Data: 2016-03-09 16:38:21
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    > wiesz, dlatego chciałem pogadać, wspólnymi siłami możemy stworzyć
    > minimalny schemat z tym prockiem i zacząć szaleć...
    Już od dawna szalejesz :)