  • 1. Data: 2016-03-09 05:38:54
    Temat: globalizacja...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Za mojej młodości oglądało się z wypiekami kolorowe katalogi jakichś
    zachodnich firm elektronicznych. Mało człowiek kumał, co to jest i do
    czego służy, ale takie ładne, kolorowe...

    A teraz... Okazało się, że Farnell nie ma układów, które zazwyczaj u
    nich kupuję. No więc znalazłem sobie w mouserze. Ciut drożej, ale
    niewiele. Nigdy u nich jeszcze nie kupowałem. Ale ok.

    Strona pl.mouser.com - patrzę gdzie to jest. Napisane "Contact Mouser
    Czech Republic". No to myślę - Czechy niedaleko, bardzo dobrze.

    Dziś przeglądam śledzenie przesyłki Fedexa.
    Gdzie jest paczka ? ROISSY CHARLES DE GAULLE (FR)
    WFT ?? Jaki Degol ? Skąd to idzie w ogóle ??

    Picked up "GRAND PRAIRIE TX".
    No żesz kuśwa, w USA se kupiłem niechcący :)

    No fajnie, fajnie. Globalizacja w działaniu. Podoba mnie się w sumie.
    Ciekawe jak długo jeszcze tak będzie można przy "linii obecnej władzy"...

  • 2. Data: 2016-03-09 10:20:39
    Temat: Re: globalizacja...
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    to już donald nie rzondzi?

  • 3. Data: 2016-03-09 10:42:31
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 09.03.2016 um 05:38 schrieb sundayman:
> [...]
    >
    > No fajnie, fajnie. Globalizacja w działaniu. Podoba mnie się w sumie.
    > Ciekawe jak długo jeszcze tak będzie można przy "linii obecnej władzy"...

    Mi nie za bardzo. W zeszły wtorek zamówiłem duperele u Mousera, mieli
    dostarczyć w 24h. Przyszło wczoraj, też z wielkiej prerii. Tylko, murwa
    kać, nie mogli tego transportować samolotem, tylko na mustangach?

    Waldek

  • 4. Data: 2016-03-09 12:14:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Waldemar,

    Wednesday, March 9, 2016, 10:42:31 AM, you wrote:

    > Mi nie za bardzo. W zeszły wtorek zamówiłem duperele u Mousera, mieli
    > dostarczyć w 24h. Przyszło wczoraj, też z wielkiej prerii. Tylko, murwa
    > kać, nie mogli tego transportować samolotem, tylko na mustangach?

    BTW: w Polsce rzeczy od Mausera zamawia się na mausel.eu...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2016-03-09 15:21:55
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Wed, 9 Mar 2016 05:38:54 +0100 sundayman <s...@p...onet.pl>
    napisał:

    >Picked up "GRAND PRAIRIE TX".
    >No żesz kuśwa, w USA se kupiłem niechcący :)
    >No fajnie, fajnie. Globalizacja w działaniu. Podoba mnie się w sumie.

    A jaka cena dostawy?

  • 6. Data: 2016-03-09 15:26:19
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Wed, 9 Mar 2016 12:14:22 +0100 RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> napisał:

    >BTW: w Polsce rzeczy od Mausera zamawia się na mausel.eu...

    A Mausera C96 nie mają ;-(

  • 7. Data: 2016-03-09 16:59:54
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-03-09 o 05:38, sundayman pisze:
    > Ciekawe jak długo jeszcze tak będzie można przy "linii obecnej władzy"...
    Zaraziłeś się?

  • 8. Data: 2016-03-09 17:14:36
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    A ja dostałem dziś. Zamówione w poniedziałek...

  • 9. Data: 2016-03-09 17:15:20
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > A jaka cena dostawy?

    a żadna. Zamówiłem części za chyba ok. 500 zł i transport free.

  • 10. Data: 2016-03-09 17:16:58
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Zaraziłeś się?

    Tak, jestem gorszego sortu. Żydokomuna na usługach imperialistycznego
    kapitału. Kiszczak to mój wujek. Opowiadał mi jak to mieli internować
    Jarosława, ale się bali przyjść po niego.