  • Data: 2015-11-03 15:23:11
    Temat: Re: Sygnał wywołania - czemu zagraniczny zawsze inny?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ACMM-033" napisał w wiadomości grup
    >Chodziło mi o zwykły sygnał... może dostaje jakąś kategorię od
    >centrali docelowej i wie, że albo ma puścić tor rozmówny na sztywno,
    >albo dostawszy informację abonent wolny, sama odtworzyć sygnał i być
    >gotowa do zapięcia torów rozmównych.

    Moze, ale troche powatpiewam w taka rozrzutnosc.
    Ty tu jestes spec od central - jak to "od zawsze" bylo - centrala
    wywolujaca czy tranzytowa generowala ten sygnal, czy zawsze to byl tor
    rozmowny z centrali wywolywanej ?
    Ewentualnie nie "od zawsze", tylko w sygnalizacji SS7 ?

    O ile kojarze, to ktorys z "color box" wykorzystywal to otwarcie i
    pozwalal gadac bez naliczenia polaczenia.
    Ale to w USA bylo - na Europe sie chyba nie przekladalo.

    >Sferia radiowo jest obsługiwana przez infrę Plusa (co widać na
    >starszych telefonach, gdy się włoży kartę), a logicznie ma własny
    >sprzęt.

    ale z tranzytow powinna korzystac tych samych co Plus.

    >Jakoś mnie nie ciagnie do tego... chyba jest taka możliwość, ale
    >nawet nie o pieniądze chodzi, stać mnie nawet 20 zyla płacić za to,
    >ale, co mi to da, że

    Mnie tez nie ciagnie, tym niemniej przy sprawdzaniu warto by i to
    przetestowac.
    Niekoniecznie placac, bo tam potrafi byc tydzien za darmo czy jakos
    tak...

    J.