eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSygnał zajętości w czasie niedostępności w plusie na kartę. Co za dziadostwo jakieś!? › Re: Sygnał zajętości w czasie niedostępności w plusie na kartę. Co za dziadostwo jakieś!?
  • Data: 2016-09-27 13:05:31
    Temat: Re: Sygnał zajętości w czasie niedostępności w plusie na kartę. Co za dziadostwo jakieś!?
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 26 Sep 2016 18:46:40 +0200, Maria Miller
    <n...@x...pl> wrote:
    > Płaci ktoś jeszcze za połączenia? :)

    Są takie przypadki, że tak np. sim "internetowy" użyty w alarmie,
    który dzwoni. Po co kupować nowy skoro można wykorzystać nieużywany?

    Zresztą chyba nawet jak nie płaci się wprost za połączenia bo jest
    pula minut w abonamencie, to ten czas za połączenie z notką zostanie
    odliczony z puli.

    Na przykładzie włączania bez pytania takich bzdurnych pseudo
    darmowych usług widać jak się robi w xuja ludzi wmawiając im, że
    usługa jest darmowa ale ja się pytam dla kogo?? Co z tego ze dla mnie
    darmowa skoro do mnie dzwoniący jest obciążany?? Piękny przykład
    manipulacji .

    --
    Marek