  • Data: 2014-12-11 19:43:53
    Temat: Re: Systemy antykradzieżowe w marketach - jak to działa ??
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    s...@g...com wrote:

    > Ja natomiast przekazałem wózek zakupów menadżerowi i zażądałem zwrotu
    kasy..

    I słusznie, trzeba dzicz cywilizować. Ja niedawno miałem tego typu
    sytuację w Media Expert: poszliśmy z żoną rzucić okiem na zasilacze
    do laptopa, bo obecny wysyłał sygnały zdychania. Przy wychodzeniu
    _gdzieś_ zapiszczała bramka, więc ochroniarz powiedział do żony, by
    się wróciła. To się wróciła, ale sygnału nie było. To poprosił mnie
    -- a zainteresowane zakupami ludki podziwiają darmowy show. Postanowiłem
    więc dać się ponieść duchowi chwili i przeszedłem przez bramkę, również
    bez efektów dźwiękowych.

    Ochroniarz: OK, mogą państwo wyjść (łaskawca...)
    Ja: NIE, nigdzie nie wychodzę!
    On: [mina warta milion złotych]
    Ja: nie wyjdę, dopóki mnie pan nie przeprosi
    On: Eeeee... eeeee... Za co?
    Ja: Za bezpodstawne potraktowanie mnie jak złodzieja na oczach
    pozostałych klientów sklepu. Domagam się przeprosin!
    On: Bardzo pana przepraszam.
    Ja: Dziękuję bardzo, czuję się przeproszony

    Prośby o sprawdzenie torby przy wyjściu do sklepu również kończą się
    zwrotem zakupów.

    Pozdrawiam, Piotr