  • Data: 2014-12-11 20:32:52
    Temat: Re: Systemy antykradzieżowe w marketach - jak to działa ??
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 11 grudnia 2014 19:43:54 UTC+1 użytkownik Piotr Wyderski napisał:

    > kasy..
    >
    > I słusznie, trzeba dzicz cywilizować. Ja niedawno miałem tego typu
    > sytuację w Media Expert: poszliśmy z żoną rzucić okiem na zasilacze
    > do laptopa, bo obecny wysyłał sygnały zdychania. Przy wychodzeniu
    > _gdzieś_ zapiszczała bramka, więc ochroniarz powiedział do żony, by
    > się wróciła. To się wróciła, ale sygnału nie było. To poprosił mnie
    > -- a zainteresowane zakupami ludki podziwiają darmowy show. Postanowiłem
    > więc dać się ponieść duchowi chwili i przeszedłem przez bramkę, również
    > bez efektów dźwiękowych.

> [...]

    I tak niestety na grupie 'elektronika' wchodzimy na tematy kryminalne. Jakby dalej
    rozwinąć ten temat, to zapewne byśmy dojechali do polityki i do aktualnego poziomu
    edukacji. No i właśnie chcąc nie chcąc dojechałem do tego ostatniego. Niestety jest
    ten poziom katastroficzny. Dziwi mnie nawet na tej grupie szydercze/wyśmiewcze
    podejście do Chińskich Inżynierów. Wystarczy poczytać trochę publikacji , nazwiska
    autorów raczej dalekowschodnio brzmiące.

    Parę lat temu byłem w Stutgarcie. Jak źle napisałem, to trudno, ale wiecie o jakie
    miasto chodzi. W Niemcach. Miałem okazję odwiedzić R/D team Merola.

    Po jakiemu tam się gada?? Zapewniam że nie po niemicku !!