  • Data: 2009-05-20 11:58:46
    Temat: Re: Szafka na serwer
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 20 May 2009 12:01:46 +0100, "kamil" <k...@s...com> wrote:

    >Witam grupe,
    >

    >Pytanie raczej sprzetowe - czy ktos mial do czynienia z wyciszonymi szafami
    >Whisper? Musze szybko zamowic wysoka na 15U dla klienta, bedzie w niej
    >pracowac IBM x3650, jeden pecet uzywany do pracy zdalnej i naped LTO. Czy to
    >ma szanse byc nieslyszalne w pokoju obok przez cienka scianke dzialowa?

    Ma szansę albo i nie ma. Dużo zależy od chłodzenia - jak kiepskie to
    wiatraki będą generować spory szum coby serwer utrzymać w jako tako
    niskiej temepraturze. Te szafy niby są wyciszone ale ja bym się
    obawiał że coś sie przegrzeje - coś te gąbkowe wykładziny nie
    wzbudzają we mnei zaufania w tej kwestii. Raczej sprawdziłbym wpierw
    czy ten serrwer w zwykłej szafie/bez niej mocno szumi.

    Zdrówko