    From: "WM " <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Szesnastowieczny francuski i polski inzynier
    Date: Thu, 1 Dec 2011 17:28:23 +0000 (UTC)

    Szyk <s...@o...pl> napisał(a):

    > Masz dobre chęci więc masz tu plusa.

    Wal wprost, wiadomo co jest czym wybrukowane.

    > Ale pisząc "Szesnastowieczny francuski i polski inzynier" normalny
    > człowiek myśli o 2 (słownie: DWÓCH) inżynierach:

    To, ze uwazasz sie za normalnego, nie znaczy, ze nim jestes.
    Gdzie tam, czlowieku, widzisz liczbe mnoga?
    Napisalem wyraznie szesnastowieczny, a nie szesnastowieczni.

    > Dla mnie oczywistym jest, że masz braki z języka poslkiego. Bo po
    > podstawówce powinieneś być w stanie napisać: "Szesnastowieczny
    > francusko-polski inżynier"...

    On nie byl w jednej czesci francuski, a w drugiej polski,
    tylko byl i francuski i polski jednoczesnie.
    Dla mnie jest jasne, ze masz powazne braki w logicznym mysleniu.

    Rozumiem, ze nie majac nic do powiedzenia w kwestiach technicznych,
    chciales sie dowartosciowac inaczej.
    Probowales zablysnac wsrod inzynierow, jako ekspert od jezyka polskiego,
    ale nie wyszlo.
    Przestan sie czepiac, bo wkrotce bedziesz jak stara zgorzkniala ciota,
    ktora wszystkim ma za zle.

    WM