  • Data: 2010-04-25 20:50:04
    Temat: Re: Szukam atrapy alarmu
    Od: "Ewa" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zlodzieje twierdza, ze jedyna rzecz jaka potrafi ich powstrzymac, to
    > zabezpieczenia mechaniczne.
    > Moze wiec warto zalozyc zwykłą blokade skrzyni biegów - to napewno nie
    > wplynie na gwarancje na auto.
    To ciekawe co piszesz. Swoją drogą skąd wiesz co twierdzą złodzieje ;-)
    Pooglądałam sobie zabezpieczenia samochodów na moim osiedlu
    i bywają takie, które mają jakieś konstrukcje na kierownicy.
    Nie wiem natomiast na czym polega mechaniczna blokada skrzyni biegów
    - czy jest łatwa w zakładaniu i zdejmowaniu - dla właściciela oczywiście,
    a nie dla złodzieja. :-) .Czy jest zamykana na jakiś klucz?

    Co mnie zdziwiło, to to, że nie wszystkie samochody były wyposażone
    w alarm, przynajmniej nie było widać migającej lampki, no chyba,
    że akurat wszyscy zapomnieli włączyć na noc (sprawdzałam o późnej
    porze). Co jeszcze ciekawsze, to te bez alarmu były raczej z wyższej
    półki.

    Pozdrawiam
    Ewa